کلنگ زنی بیمارستان جدید شهدای هفتم تیر در ایام دهه فجر

فرماندار ویژه شهرستان ری از کلنگ زنی بیمارستان جدید شهدای هفتم تیر در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: اعتبار این پروژه امسال ۹۰ میلیارد تومان از محل سفر رئیس جمهور به شهرستان ری پیش بینی شده است. قرار بود ساخت بیمارستان جدید شهدای هفتم تیر یک سال و نیم پیش انجام شود ولی […]

فرماندار ویژه شهرستان ری از کلنگ زنی بیمارستان جدید شهدای هفتم تیر در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: اعتبار این پروژه امسال ۹۰ میلیارد تومان از محل سفر رئیس جمهور به شهرستان ری پیش بینی شده است. قرار بود ساخت بیمارستان جدید شهدای هفتم تیر یک سال و نیم پیش انجام شود ولی با توجه به مشکلات موجود و فقدان شهردار مستقل در شهرری تاکنون زمان برده است. این پروژه دو ساله به اتمام خواهد رسید.

هدایت الله جمالی پور در گفتگو با ایسنا، در تشریح پروژه‌های دهه فجر در سطح شهرستان ری گفت: ۱۰۵ پروژه با اعتبار ۱۴۸ میلیارد تومان در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید. توجه ما در دولت آقای روحانی به عمران روستایی خوب بود و بیشترین خدمات در شش سال در حوزه روستایی داده شد. حجم اعتبارات تخصیصی دولت به توسعه و عمران روستایی در کل شهرستان ری در شش سال ۶۲۳ میلیارد تومان بود که ۴۳۳ میلیارد تومان در اختیار روستاهای دارای دهیار و ۱۹۰ میلیارد تومان در اختیار روستاهای فاقد دهیاری قرار گرفته و چهره روستاها کاملاً تغییر کرده است.

وی افزود: با کمک دولت و با پیگیری‌هایی که انجام شده اتفاقات خوبی در بخش بهداشت و درمان افتاده است و بزرگترین کلینیک فوق تخصصی درمانی با اعتبارات فرمانداری و وزارت بهداشت افتتاح شد و امروز به یک مرکز پیشرفته برای خدمات‌رسانی به مردم تبدیل شده است.

وی تاکید کرد: بیمارستان ۵۰۰ تختی فیروزآبادی – که بزرگترین بیمارستان جنوب تهران است – در حال تکمیل است و روزهای آخر کاری را می‌گذراند. متأسفانه با توجه به محدودیت‌های اعتباری و تغییر قیمت‌ها امکان افتتاح در دهه فجر وجود ندارد ولی به مردم قول می‌دهم که تا اردیبهشت ماه سال آینده این بیمارستان به مدار خدمت‌رسانی وارد شود. پس از بهره برداری این بیمارستان، ساختمان فرسوده بیمارستان تخریب خواهد شد. همچنین بیمارستان حسن آباد فشافویه – بزرگترین درمانگاه تأمین اجتماعی فشافویه – نیز کارش تمام شده است. امیدوارم تا اردیبهشت ماه سال آینده آن را به بهره‌برداری برسانیم.

فرماندار شهرستان ری با اشاره به اینکه در حوزه‌های مختلف عمرانی رشد قابل توجهی را در سطح شهرستان شاهد بوده‌ایم، گفت: شهرری نیازمند توجه بیشتر و تخصیص اعتبارات برای نگهداری آثار تاریخی و رفع معضلات شهری است.
انتهای پیام

انتهای پیام/