کلنگ مدرسه خیرساز دوکلاسه در گرداب علیا شهرستان لنده به زمین زده شد

صافی نیوز / کلنگ مدرسه ۲ کلاسه خیرساز در روستای محروم گرداب علیا بخش موگرمون لنده با حضور مسئولان زمین زده شد.

به گزارش صافی، همان طور که از شعار سال معلوم است تولید دانش بنیان اشتغال آفرینی ، عصر امروز و در اولین روز از گرامیداشت هفته دولت و با حضور امام جمعه، فرماندار، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده و مسول گروه جهادی رضوان تهران و مردم روستای محروم گرداب علیا از بخش موگرمون از توابع شهرستان لنده آئین کلنگ زنی مدرسه خیرساز ۲کلاسه به همت گروه جهادی رضوان تهران کلنگ زنی شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل گفت: توجه به علم اندوزی دانش‌آموزان در مناطق محروم یکی از اقدامات ارزشمندی است که این مهم امروز به همت یک گروه جهادی از تهران شکل گرفته است.

امام جمعه شهرستان لنده گفت:‌امیدواریم زمینه تحصل در تمامی روستا‌های محروم شهرستان برای کسب موفقیت‌های روز افزون و شکوفاشدن استعداد‌های دانش‌آموزان فراهم شود.

در ادامه نیز جلال دانش فرماندار شهرستان لنده گفت: امروز و در اولین روز از هفته دولت شاهد کلنگ زنی یک مدرسه در روستای محروم گرداب علیا از توابع بخش موگرمون لنده هستیم که نشان از توجه ویژه دولت به محرومیت زدایی است.

فرماندار شهرستان لنده گفت: با رایزنی‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته با مسئولان گروه جهادی رضوان از استان تهران بحث ساخت مدرسه ۲کلاسه روستای گرداب علیا با حضور مسولان شهرستانی و این گروه جهادی امروز اجرایی شده است.

در ادامه عبدالرحیم آهنین جان رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده گفت: این اقدام مهم و ارزشمند امروز و همزمان با آغاز هفته دولت صورت گرفته است که گام مهمی در مسیر توسعه روز افزون آموزش در مناطق محروم است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده گفت: توجه به آموزش در مناطق محروم و فراهم کردن زمینه تحصیل رایگان برای دانش‌آموزان از گام‌های مهم دولت سیزدهم است.

انتهای پیام/