کمکهای آستان قدس رضوی به سیلزدگان شمال کشور ادامه دارد

صافی - سرپرست معاونت محرومیت زدایی آستان قدس رضوی از تداوم کمک رسانی این نهاد به سیلزدگان استان های گلستان و مازندران برای سومین روز متوالی خبر داد.

حامد صادقی گفت: تاکنون ۶ هزار پرس غذا توسط این نهاد بین سیلزدگان استان گلستان توزیع شده است.

وی افزود: یک هزار و ۲۰۰ خادمیار رضوی به کمک سیلزدگان شتافته اند و یک واحد نانوایی سیار نیز با ظرفیت پخت روزانه ۱۶ هزار قرص نان برای کمک به مردم آق ‌قلا در این منطقه دایر شده است.

صادقی اظهار داشت: تأمین ۹ دستگاه گِل کش‌ به منظور لایروبی منازل سیلزده در استان‌ های گلستان و مازندران، پشتیبانی از ۳۱ گروه جهادی و همچنین تأمین ۲ هزار مترمربع کف ‌پوش برای ۱۳۳ منزل مسکونی در استان ‌های گلستان، مازندران و خراسان شمالی از دیگر اقدامات آستان قدس رضوی در راستای کمک به سیلزدگان شمال کشور به شمار می ‌رود.

وی گفت: دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان گلستان در مرحله دوم، توزیع بیش از هفت هزار پرس غذا، بسته‌ های ارزاق، وسایل مراقبت از کودکان، کالاهای بهداشتی و وسایل گرمایشی بین هموطنان سیلزده در شهرستان آق‌ قلا را تدارک دیده است.

صادقی افزود: همچنین ۳۰ پزشک و روانپزشک در قالب خادمیاران سلامت با همکاری بسیج جامعه پزشکان استان گلستان در حال خدمات‌ رسانی به سیلزدگان هستند.

سرپرست معاونت محرومیت زدایی آستان قدس رضوی اظهار داشت: یک هزار و ۵۰ بسته سبد کالا شامل چای، عدس، رب گوجه ‌فرنگی، روغن مایع، انواع حبوبات، سویا، ماکارونی و برنج نیز توسط خادمیاران استان ‌های گلستان، مازندران و خراسان شمالی بین سیلزدگان توزیع شده است.

صادقی ادامه داد: یک محموله دارو نیز توسط مؤسسه خدمات دارویی رضوی برای تأمین نیاز دارویی سیلزدگان استان گلستان به دانشگاه علوم پزشکی این استان تحویل خواهد شد.

انتهای پیام/