معاون استاندار آذربایجان شرقی:

کمیته مقابله با آسیب های اجتماعی در مرند تشکیل شود

صافی نیوز - مرند - معاون استاندار آذربایجان شرقی خواستار تشکیل کمیته مقابله با آسیب های اجتماعی در مناطق آسیب زای شهرستان مرند شد.

به گزارش صافی نیوز، داود گرشاسبی، امروز در جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان مرند افزود: هر دستگاه اداری باید متناسب با ظرفیت های خود، انجام وظیفه کرده و در مبارزه با آسیب های اجتماعی از کلان نگری خارج شده و به جزئیات وارد شود.

وی با تاکید بر ضرورت پرورش کارشناس مجری در ادارات شهرستان اظهار داشت: فکرهای خوبی در شهرستان مرند تولید می شود اما باید به مرحله اجرا رسیده و عملی شود.

فرماندار ویژه مرند با اشاره به اهمیت تشکیل کمیته مقابله با آسیب های اجتماعی در مناطق آسیب زا عنوان کرد: قدم های اولیه در زمینه مبارزه و پیشگیری باید توسط خود مسئولین برداشته شود.

معاون استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: راهکارهای مبارزه با آسیب‌های اجتماعی باید بومی و اجرایی شود، استمرار راه‌های مقابله و پیشگیری با این نوع آسیب‌ها در شهرستان ضروری است.

وی افزود: اداره بهزیستی مرند، اقدامات لازم در زمینه تبلیغ اورژانس اجتماعی ۱۲۳ را اطلاع رسانی کند.

گرشاسبی همچنین گفت: نهادهای مربوطه در راستای فعالیت تمام وقت کارشناسان روان شناسی در خانه های سلامت در محلات سطح شهر اقدام کنند.

وی بر ضرورت علمی بودن رفتارهای مقابله با آسیب های اجتماعی تاکید کرد و گفت: هنر مدیران این است که خلاء و فاصله های موجود در جامعه را که موجب تولید ناامنی و ناهنجاری در جامعه است، پر کنند.

فرماندار ویژه مرند در پایان اذعان داشت: برای ارتباط با نسل در معرض خطر و هدایت آنها، باید با آنها رابطه برقرار کنیم.

انتهای خبر/