کمیته‌ نظارت بر اجرای قانون مدیریت ارز ترجیحی تشکیل می شود

صافی نیوز / سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از تشکیل کمیته‌ای با حضور نمایندگان برای نظارت بر مدیریت ارز ۴۲۰۰ تومانی و تامین کالاهای اساسی خبر داد.

به گزارش صافی به نقل از ایرنا، محمدمهدی مفتح در توضیح نشست روز یکشنبه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست امروز که با حضور کارشناسان دیوان محاسبات و مرکز پژوهش های مجلس و سازمان‌های مربوطه برگزار شد، طرح های اختصاص پنج درصد از درآمد فروش معادن واگذار شده بخش خصوصی به شهرستان محل معدن، اصلاح ماده (۵۴) قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور و الحاق یک تبصره به ماده (۵۴) قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور را مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات افزود: پس از اعلام نظر کارشناسان و نمایندگان موافق و مخالف این طرح ها برای بررسی تخصصی به کمیته های مربوطه ارجاع شد تا پس از بررسی، گزارش آن در صحن کمیسیون برنامه و بودجه ارائه شود.

مفتح خاطرنشان کرد: همچنین حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در این نشست گزارشی از موضوعات مطروحه در جلسه شورای هماهنگی اقتصادی در خصوص مدیریت ارز ترجیحی و تامین کالاهای اساسی ارائه کرد و نمایندگان نیز نظرات خود را مطرح کردند. بر همین اساس مقرر شد، کمیته‌ای از اعضا برای نظارت بر مصوبه مجلس در خصوص مدیریت ارز ۴۲۰۰ تومانی و تامین کالاهای اساسی در این کمیسیون تشکیل شود.

انتهای پیام/