کیف‌ های زنانه شیک و مجلسی برای دید و بازدید عید نوروز ۹۸ + تصاویر

صافی - با آغاز سال نو و انجام خریدهای نوروزی بهتر است نگاهی هم به کیف‌های زنانه داشته باشیم تا از بین آن‌ها بتوانیم کیف مورد‌نظر و دلخواه خود را انتخاب کنیم و در نوروز ۹۸ ظاهری شیک و آراسته به خود بدهیم.

ما در این مطلب تعدادی کیف برای شما لیست کرده‌ایم تا از بین آن‌ها بتوانید کیف مورد علاقه‌تان را برای نوروز ۹۸ پیدا کنید.

کیف دستی Miss Lulu

Bag1

این کیف که طرحی درخشان دارد و زرق و برق آن می‌تواند نظر شما را جلب کند از برند محبوب Miss Lulu است. طراحی این کیف بر اساس پوست مار انجام گرفته است. این کیف دارای یک قسمت زیپ‌دار و دو قسمت بدون زیپ است. همچنین جنس این کیف از چرم مصنوعی و قابل شستشو نیز است.

Bag2

کیف دستی Kamierfa

Bag3

این کیف محصول برند Kamierfa از کشور ایتالیا است. هم‌چنین کیفیت این کیف قابل مقایسه با برندهای دیگر نیز است. این کیف همانند کیف‌های دیگر، از جنس چرم مصنوعی ساخته شده است.این کیف نسبت به اندازه خود، دارای ظرفیت کافی نیز است. این کیف دارای یک بند دستی و یک بند قابل تنظیم برای آویزان کردن کیف از شانه و هم‌چنین قابل شستشو نیز است. یکی از پیشنهادات ویژه ما برای نوروز ۹۸ است.

Bag4

کیف دستی Tuscany Leather

Bag5

این کیف ساده، ولی در عین حال زیبا هم، می‌تواند نظر شما را در این لیست به خود جذب کند. این کیف دارای دو قسمت زیپ‌دار و جنس آن نیز از چرم مصنوعی نیمه‌سخت که دارای پوشش پلی‌استر، جهت محافظت از چرم کیف و عمر زیاد آن است. این کیف قابل شستشو و ساخت کشور ایتالیا است. نکته قابل توجه این کیف نسبت به کیف‌های دیگر، گران‌تر بودن این کیف است و در حال حاضر در لیست ما، این کیف از گران‌ترین کیف‌ها است.

Bag6

کیف دستی QZUnique

Bag7

طراحی این کیف شما را به یاد گربه‌ها می‌اندازد زیرا طرح آن همانند صورت گربه است. این کیف دارای بافت عالی و ظرفیت زیاد است. هم چنین در داخل این کیف از پارچه ابریشم استفاده شده است. این کیف دارای دوحالت دستی و شانه‌ای است. این کیف دارای یک قسمت اصلی است زیپ‌دار و در بیرون نیز دارای دو قسمت کوچک بدون زیپ است. یکی دیگر از پیشنهادات ما برای نوروز ۹۸ را مشاهده می‌کنید:

Bag8

انتهای پیام/