گروههای شغلی ۱ و ۲ از فردا در مراغه فعالیت خود را از سرخواهند گرفت

صافی نیوز / روابط عمومی اتاق اصناف مراغه در اطلاعیه ای اعلام کرد: مشاغل گروه ۱ و ۲ از فردا ۱۱ اردیبهشت از ساعت ۱۰ الی ۱۷ عصر می توانند فعالیت کنند.

به گزارش صافی، متن اطلاعیه به شرح زیر است:

با توجه به تعطیلی سه هفته ای بازار مراغه به استثناء مشاغل گروه یک طبق دستور ستاد مبارزه با کرونای کشور که از بیست و یکم فروردین شروع شده و ادامه دارد و بیشترین آسیب ناشی از شیوع کرونا را بازاریان متحمل شدند و در صورت ادامه دار شدن تعطیلی ‘، بیش از پیش مشاغل گروه دو متضرر میشوند.

طی رایزنی های متعدد با اعضای محترم ستاد مقابله با کرونای شهرستان و با بیان مشکلات صنوفی که شامل تعطیلی شده اند و تبعات ناشی از آن ( چک برگشتی ، اجاره مغازه ، امرار معاش،) که پای آبرو و حیثیت چندین ساله اصناف در میان هست
و حق الانصاف اعضای ستاد بارها اذعان نمودند که اصناف و کسبه مراغه به بهترین شکل ممکن پروتکلهای بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت نموده اند و از همکاری تنگاتنگ اصناف قدردانی کردند.

با این وجود نقش شهروندان خیلی کمرنگتر از زمان ابتدایی شیوع بوده و دود حاصل از بی توجه ای بعضی از افراد به چشم اصناف میرود.

ماحصل پیگیری و مطالبات حقوق حقه اصناف مقرر شد فعالیت مشاغل گروه یک و دو مراغه از ۱۰ صبح الی ۵ عصر بصورت یکسره با رعایت تمام جوانب پروتکلهای بهداشتی از فردا روز شنبه یازدهم اردیبهشت شروع می شود.

علاوه بر نظارت هیات مدیره اتحادیه ها بر فعالیت اعضای صنفی تحت پوشش خود ، اکیب بازرسی و نظارت ستاد کرونا بصورت مستمر ، بر فعالیت مشاغل و ادارات و سازمانها نظارت خواهند کرد ودر صورت قصور رئیس اداره یا سازمان پاسخگو خواهد بود و فعالیت صنوف نیز منوط به رعایت پروتکلهای بهداشتی است و در صورت اپیدمی شدن هر یک از عدم رعایتها( زدن ماسک ، رعایت فاصله اجتماعی ، و رعایت زمان محدویت ) تعطیلی کل بازار و مشاغل گروه یک را در بر خواهد گرفت.

تمامی رسته های زیر مجموعه اتحادیه صنف تالار و رستوران و اغذیه فروشان فقط افطار میتوانند بصورت بیرون بر فعالیت داشته باشند.

فعالیت تالارهای پذیرایی و عروسی و قلیانسراها همچنان ممنوع می باشد.

انتظار میرود اصناف و کسبه عزیز با تهیه ماسک و ااهدا به مشتریان فاقد ماسک، ضمن تکریم مشتری مداری و با یک حرکت فرهنگی، از پلمپ واحد صنفی خویش نیز بر حذر میمانند.

روابط عمومی اتاق اصناف مراغه

انتهای پیام/