1:15 1403/02/19
معاون استاندار آذربایجان شرقی:

گروه های اصولگرا و اصلاح طلب به نفع مردم حرکت کنند

صافی نیوز – مرند – معاون استاندار آذربایجان شرقی از اصلاح طلبان و اصولگرایان خواست برای تحقق توسعه به اجماع رسیده و به نفع مردم حرکت کنند.

به گزارش صافی نیوز، داود گرشاسبی، عصر امروز در نشست بیش از ۳ ساعته هم اندیشی احزاب، گروه ها و فعالین سیاسی شهرستان مرند، با اشاره به اینکه دنیای استکبار با انقلاب اسلامی وارد یک کارزار چند جانبه شده است، خاطرنشان کرد: همان طور که در زمان دفاع مقدس به انسجام رسیده و در شکل گیری انقلاب به اجماع تمام گروه ها علیه رژیم رسیدیم، امروز نیز باید به این سمت حرکت کنیم.

وی با تاکید بر اصول ثابت توسعه افزود: برای تحقق توسعه باید به یک اجماع رسیده و اصولگرا و اصلاح طلب به نفع مردم حرکت کنند.

فرماندار شهرستان مرند تاکید کرد: نگاه متهم کردن طرف مقابل باید در انقلاب اسلامی برچیده شود، تمام دولت ها دارای نقاط ضعف و قوتی بودند و متناسب با شرایط حاکم حرکت کردند.

معاون استاندار آذربایجان شرقی اظهار داشت: دولت تدبیر و امید وقتی روی کار آمد، ۶۰ درصد تورم داشتیم و رشد اقتصادی، منفی ۶ درصد بود.

گرشاسبی با انتقاد از تندروی ها علیه دولت گفت: مگر تورم امروز را دولت روحانی ایجاد کرده که دولت را بابت آن زیر سوال می بریم و اگر برجام بد بود چرا آمریکا از آن خارج شد؟

وی اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید ۳۵ میلیارد تومان در حوزه عمران شهری و روستایی هزینه شده که ۲۰ برابر کل اعتبارات دولت قبلی است.

توانمندی مرند به فعل نرسیده است

گرشاسبی در ادامه با اشاره به اینکه نباید خدمت صورت گرفته در دولت را نادیده گرفت، اظهار داشت: نبود نگاه جامع، یکی از آفت های شهرستان مرند است و رفع موانع یکی از پرکاربردترین اقدامات صورت گرفته در این شهرستان است.

فرماندار شهرستان ویژه مرند ادامه داد: باید به سمت سیاست ورزی و سیاست دانی حرکت کنیم، خروجی سیاست زدگی، زدگی از سیاست خواهد بود.

معاون استاندار آذربایجان شرقی کلان نگری را لازمه جامعه امروز دانست و تاکید کرد: در ۴۰ امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، باید عملکرد تمامی دولت های قبل را هم منعکس کرد.

گرشاسبی با اشاره به اینکه مرند یکی از بهترین شهرهای استان آذربایجان شرقی است، گفت: توانمندی موجود در شهرستان مرند به فعل تبدیل نشده است در صورتی که ایده های بسیار خوبی در این شهرستان مطرح می شود که باید به سمت عملیاتی کردن آن حرکت کرد.

وی با بیان اینکه هزینه رقابت های سیاسی نباید به دوش مردم بیفتد، ابراز داشت: برخی فکرهای غلط، در توسعه شهر بازدارنده است، در برخی شهرستان ها از احداث کنندگان هتل تجلیل می شود اما در مرند به کمیسیون ماده ۱۰۰ ارجاع داده می شود.

فرماندار شهرستان ویژه مرند اذعان داشت: نباید به سمت تقابل حرکت کنیم، در گذشته در این شهر برخی مسئولان با استفاده ابزاری از رسانه ها و خبرنگاران، به سمت تقابل حرکت کردند که نتیجه آن منفی و عقب ماندگی از توسعه بود.

معاون استاندار آذربایجان شرقی همچنین با تاکید بر نقش بخش خصوصی در توسعه شهر اظهار داشت: یک سرمایه گذار پیش از اقدام به سرمایه گذاری، امنیت روانی و سرمایه گذاری را مورد مطالعه قرار می دهد.

گرشاسبی با اشاره به اینکه توسعه اقتصادی نیازمند رشد فرهنگی و اجتماعی است، افزود: توسعه با همراهی مردم محقق خواهد شد و اگر مدیری با توسعه همراهی نکند نسبت به تغییر آن ها اقدام خواهیم کرد که چند مدیر نیز به همین جهت، در شهرستان مرند تغییر کردند.

مهم ترین مساله انتخابات اجرای قوانین است

معاون استاندار آذربایجان شرقی در بخش پایانی سخنان خود به مساله انتخابات اشاره و تاکید کرد: انتخابات ویترین اصولگرایان و اصلاح طلبان در نظام اسلامی است و مردم هر کسی را گزینش کنند قابل احترام است و باید با فرد منتخب، همکاری کرد.

فرماندار ویژه مرند مشارکت مردم را بهترین پاسخ به اقدامات ترامپ دانست و گفت: مهم ترین مساله انتخابات، اجرای قوانین است و تلاش خواهیم کرد یک انتخابات آرام را در شهرستان مرند برگزار کنیم.

گرشاسبی با بیان اینکه هیچ کدام یک از اعضای نظام اداری حق ندارد به مصداق ها ورود پیدا کند، ابراز داشت: ، باید برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات تلاش کنیم و امنیت و سلامت انتخابات را تضمین کنیم.

وی در پایان گفت: فرصتی برای خطا و متهم کردن یکدیگر نداریم، امروز دشمن مترصد فرصتی برای براندازی انقلاب اسلامی ایران است.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *