23:26 1403/02/14

گزارش ترافیک در سایت ها

صافی نیوز / گزارش معیارهای ترافیک ناخالص و نامعتبر، امکان مشاهده آگهی‌ دهندگان را در معیارهای ترافیک ناخالص و نامعتبر در سطح کمپین ها فراهم می‌ کند.
رسانه - شبکه های اجتماعی - اینترنت

به گزارش صافی، از گزارش ترافیک ناخالص و نامعتبر برای نظارت بر نرخ ‌های ترافیک نامعتبر در سطح کمپین از طریق تفکیک روزانه نرخ‌ های بی اعتباری کلیک و نمایش برای کمپین ‌های جداگانه استفاده می گردد.

می‌ توان از این گزارش برای مشاهده معیارهای ترافیک کمپین خود مانند نمایش‌ های ناخالص، نمایش‌ های نامعتبر، نرخ نمایش نامعتبر، کلیک‌ های ناخالص، کلیک ‌های نامعتبر و نرخ کلیک نامعتبر استفاده کرد.

ترافیک نامعتبر به ‌عنوان هر کلیک یا تأثیر احتمالی تقلبی، غیر ارادی، غیر انسانی، تکراری یا غیر قانونی بر روی تبلیغات تعریف می‌ گردد و هزینه ‌ای از تبلیغ‌ کنندگان دریافت نمی ‌کند. تبلیغات به طور خودکار  از بودجه شما حذف می گردد و فقط برای ترافیک معتبر از شما صورتحساب می گیرد.

در گزارش ترافیک، در ستون ‌های کلیک‌ ها و نمایش‌ ها، معیار کلیک ها با کم کردن کلیک های نامعتبر از کلیک های ناخالص ثبت شده برای کمپین شما به دست می آید. تبلیغات فقط برای ترافیک معتبر مانند کلیک ها به شما صورتحساب می دهد.

حتی اگر کمپین شما ترافیک نامعتبر بالایی داشته باشد، تبلیغات به طور خودکار آن را از بودجه و فاکتورهای شما حذف می کند و هیچ اقدامی از طرف شما لازم نیست.

این گزارش دارای 2 واحد زمانی در دسترس است: خلاصه یا روزانه و می توان گزارش های ترافیک نامعتبر برای کمپین خود را تا 365 روز گذشته مشاهده کنید.

کلیک‌ ها تعداد دفعاتی که روی تبلیغ کلیک شده است، به استثنای ترافیک نامعتبر عمومی و پیچیده، فیلتر کیفیت ترافیک کلیک‌ های بالقوه تقلبی، غیر انسانی و سایر کلیک ‌های نامشروع را حذف می‌ کند.

کلیک های ناخالص کل، تعداد دفعاتی است که روی تبلیغ کلیک شده است و شامل کلیک‌ های معتبر، بالقوه تقلبی، غیر انسانی و سایر کلیک‌ های نامشروع است.

فیلترهای کیفیت ترافیک، برداشت های بالقوه کلاهبردار، غیر انسانی و غیر قانونی را حذف می کند.

نرخ کلیک نامعتبر، درصد کلیک های ناخالصی می باشد که توسط فیلتر کیفیت ترافیک حذف شدند.

کلیک‌ های نامعتبر، کلیک‌هایی هستند که توسط فیلتر کیفیت ترافیک حذف می شوند.

نرخ نمایش نامعتبر، درصدی از نمایش ‌های ناخالص است که توسط فیلتر کیفیت ترافیک حذف شده ‌اند.

انتهای پیام/

سیدعمران طباطبایی
سیدعمران طباطبایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}