گوشت و شکر و برنج در آذربایجان شرقی الکترونیکی توزیع می‌شود

صافی - مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی از توزیع الکترونیکی گوشت قرمز براساس مصوبات ستاد تنظیم بازار از هفته آینده در این استان خبر داد.

سید احد یوزباشی، در گفتگویی، ابراز داشت: توزیع اقلام به روش گذشته، باعث شده بود جامعه هدف به درستی و به نحو صحیحی از امکاناتی که در اختیارشان گذاشته می‌شد بهره مند نشوند براین اساس، وزرات صنعت، راهکار جدیدی برای عرضه گوشت اتخاذ کرده و آن هم توزیع الکترونیکی با استفاده از کدملی سرپرست خانوار است.

وی با اشاره به اینکه تنها سرپرست خانوار با همراه داشتن کارت ملی می‌تواند از توزیع الکترونیکی خرید کند، افزود: از هفته آینده اقدامات لازم جهت توزیع الکترونیکی آغاز شده و فروشگاه‌های منتخب اعلام می‌شوند و مردم می‌توانند با مراجعه به این فروشگاه‌ها با همراه داشتن کارت ملی، می‌توانند اقلام مورد نیاز را خریداری کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان شرقی همچنین از کاهش قیمت مرغ و شکر در سال آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: از سال آینده پای قیمت مرغ هم در ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان بسته می‌شود و با ورود مستمر ۲۳ هزار تن شکر به استان، قیمت شکر کنترل می‌شود.

یوزباشی در بخش دیگری با اشاره به اینکه سهمیه سیب و پرتقال استان تأمین شده و از ۲۵ اسفند عرضه می‌شود، اذعان داشت: ۱۴۵ غرفه در استان تشکیل می‌شود که ۱۱۰ غرفه در شهرستان‌ها و ۴۰ غرفه در سطح شهرستان تبریز است که ۴ مورد به صورت سیار خواهد بود.

انتهای پیام/