گیتی پسند و سوهان قم به نیمه نهایی صعود کردند/ برد عجیب مس در ساری

تیم‌های فوتسال گیتی پسند، مس سونگون و سوهان قم با کسب دومین برد در بازی پلی آف، صعودشان به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال را قطعی کردند.

در هفته دوم مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال امروز پنجشنبه ۴ دیدار برگزار شد. در مرحله پلی آف ملاک صعود تیم ها کسب دو برد از سه مسابقه است.

تیم فوتسال گیتی پسند امروز در دومین بازی در کرج میهمان تیم مقاومت البرز بود که توانست در این مسابقه با نتیجه ۶ بر یک به پیروزی برسد. گیتی پسند در بازی رفت با نتیجه مشابه ۶ بر یک مقاومت را شکست داده بود و به این ترتیب با کسب دو برد از سه مسابقه صعودش به مرحله نیمه نهایی را قطعی کرد.

در دیگر بازی امروز، تیم مس سونگون در ساری میهمان تیم شهروند بود که نتیجه غیر منتظره ای در این مسابقه رقم خورد. شهروند ابتدا با ۴ گل از مس پیش افتاد اما مس کار را به تساوی کشاند. شهروند گل پنجم را زد و مس بازهم بازی را مساوی کرد. در نهایت این تیم مس بود که توانست گل ششم و برتری را به ثمر برساند و با نتیجه ۶ بر ۵ سه امتیاز بازی را کسب کند. در بازی اول تیم مس با نتیجه ۶ بر یک شهروند را شکست داده بود.

تیم سوهان محمد قم امروز در خانه خود میزبان تیم فرش آرا مشهد بود. بازی اول دو تیم در مشهد با یک گل به سود نماینده قم تمام شده بود. در بازی امروز بازهم این تیم سوهان بود که با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسید تا فرش آرا حذف شود.

سن ایچ باوجود باخت در بازی اول مقابل حفاری امروز با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شد تا تکلیف تیم صعود کننده به بازی سوم کشیده شود.

نتایج هفته اول پلی آف
گیتی پسند ۶ – مقاومت البرز ۱
مس سونگون ۶ – شهروند ساری ۱
فرش آرا صفر – سوهان محمد ۱
حفاری اهواز ۶ – سن ایچ ساوه ۳

نتایج هفته دوم پلی آف
مقاومت البرز ۱ – گیتی پسند ۶ – صعود گیتی پسند
شهروند ساری ۵ – مس سونگون ۶- صعود مس
سوهان محمد ۲ – فرش آرا صفر – صعود سوهان
سن ایچ ساوه ۳ – حفاری اهواز ۲ – صعود کننده بعد از بازی سوم مشخص می شود

در مرحله نیمه نهایی تیم سوهان قم به مصاف مس می رود و تیم گیتی پسند هم با برنده بازی سن ایچ – حفاری دیدار خواهد کرد.

انتهای پیام/