14:55 1403/02/19

یادواره سرداران و ۱۲۰۰ شهید یگان ویژه ناجا در تبریز برگزار شد

صافی نیوز – تبریز- دومین یادواره سرداران و ۱۲۰۰ شهید یگان ویژه نیروی انتظامی کشور و ۱۲۸ شهید یگان ویژه فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی روز پنجشنبه در تالار مصلای اعظم تبریز برگزار شد.

به گزارش صافی، جانشین فرمانده یگان‌ ویژه ناجای کشور در این یادواره گفت: گرامیداشت یاد، خاطره، ایثار و مقاومت شهدایی که تا آخرین قطره خون از انقلاب خود دفاع کردند و جان خود را تقدیم انقلاب کردند و پا پس نگذاشتند از اهداف برگزاری یادواره های شهدا است.

سردار حبیب الله جان نثاری اظهار کرد: امنیت و آرامش کشور مدیون خون پاک شهدا است و باید از آرمان های آنها دفاع کنیم.  

وی همچنین با بیان اینکه فشار اقتصادی و روانی به مردم از اهداف آمریکاست، گفت: بنا به اقرار ترامپ هفت تریلیون دلار برای براندازی نظام جمهوری اسلامی در چند سال گذشته هزینه شده تا موجب ریشه کنی اسلام و انقلاب اسلامی ایران شوند اما دستاوردی برای آنها نداشته است.

سردار جان نثاری اظهار کرد: اما این نیرنگ های آمریکا برای مسلمانان دستاورد داشته و توانسته جبهه مقتدر در پاکستان، افغانستان، یمن، سوریه و غیره مهیا کند و جبهه مقاومت قدرتمند ایجاد شده است.

وی همچنین با تشریح اهداف و آرمان شهدا، تاکید کرد: نباید دستاوردهای شهدا فراموش شود در حالی که هدف اصلی آمریکا تضعیف این آرمان ها و تضعیف حجاب و تقوی در جامعه است و شهدا در وصیت نامه خود تاکید دارند زمانی که عفت زنان و غیرت مردان ضعیف شود باید به حال آن جامعه گریست.

فرمانده یگان ویژه انتظامی آذربایجان شرقی نیز در این یادواره گفت: بیان ابعاد شخصیتی شهدا در واقع ترویج احکام الهی است و خون شهدا تضمین کننده سلامت جامعه است.

سرهنگ سیدرضا موسوی اعظمی اظهار کرد: یادواره شهدا برای بصیرت افزایی و تقویت خط ولایت است.  

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *