۱۰ ایده های تجاری برای کالج های کارآفرینی

شغل ۹-۵ ساله سنتی دیگر به عنوان یک قانون سختگیرانه نیست، مخصوصا برای جوانانی که فقط وارد نیروی کار می شوند. مشاغل جانبی، کارهای آزاد و شرکتهای خودمختار، به طور فزاینده ای محبوب می شوند و طیف گسترده ای از راه های ایجاد زندگی را از خارج از محوطه مکعب ارائه می دهند. بسیاری از […]

شغل ۹-۵ ساله سنتی دیگر به عنوان یک قانون سختگیرانه نیست، مخصوصا برای جوانانی که فقط وارد نیروی کار می شوند. مشاغل جانبی، کارهای آزاد و شرکتهای خودمختار، به طور فزاینده ای محبوب می شوند و طیف گسترده ای از راه های ایجاد زندگی را از خارج از محوطه مکعب ارائه می دهند.

بسیاری از دانش آموزان اخیر تصمیم به ساختن مسیر خود با راه اندازی کسب و کار خود را در سراسر صنایع مختلف دارند. در اینجا ده ایده کسب و کار کم هزینه ای که می توانید به عنوان یک فارغ التحصیل جدید شروع کنید.

آیا شما از کار در دنیای مد رویایی را دیدید، اما نمی توانستید بیش از چندین فرصت در سطح پایین در این زمینه پیدا کنید؟ اگر چشم انداز خوبی برای طراحی داشته باشید، می توانید خودتان را بی اعتبار کنید و یک شرکت لباس شخصی را شروع کنید. دانستن اینکه چگونه به دوختن و یا ابریشم روی صفحه نمایش کمک خواهد کرد که شما را از زمین، اما شما در نهایت نیاز به پیدا کردن یک سازنده خوب برای رسیدن به مرحله بعدی رشد است. همانطور که با هر کسب و کار، محصولات با کیفیت بالا همراه با مهارت های بازاریابی عالی کلید موفقیت است.

با تشکر از رسانه های اجتماعی و چرخه خبری ۲۴ ساعته، افراد خلاق مانند نویسندگان و طراحان گرافیک می توانند از استعدادهای خود برای تولید محتوای با کیفیت بالا برای کسب و کار و رسانه ها استفاده کنند. اقتصاد روزافزون کارگران آزاد و کارکنان قراردادی باعث می شود تا شما را به عنوان یک خالق محتوا حرفه ای آزاد حرفه ای تبدیل کند. این همچنین می تواند یک راه عالی برای ایجاد مهارت های خود باشد، اگر بعد از آن باید به دنبال کار تمام وقت باشید. برای کمک به خودتان ایستادگی کنید، مطمئن شوید که شما یک ایده از نام تجاری خود داشته باشید، چگونه می خواهید خودتان را به فروش برسانید و چگونه می خواهید مهارت های خود را استفاده کنید.

در دنیای تکنولوژی امروزه، اکثر مردم هر روز از گوشی های هوشمند، تبلت ها و لپ تاپ ها استفاده می کنند. با استفاده از این استفاده مداوم، شانس خوبی است که حداقل یکی از این دستگاه ها در برخی مواقع سقوط کند یا شکسته شود. اگر شما یک تکنسین هستید که می تواند این مسائل را با سهولت نسبی حل کند، می توانید به تعمیر لوازم الکترونیکی افراد برای ارزان تر از آنچه خرده فروشان بزرگ می پردازند پیشنهاد دهید. شروع به بازاریابی خدمات خود را به دانش آموزان در مادر آلما خود را که نمی خواهند منتظر بخش فناوری پردیس برای تعمیر سخت افزار خود را.

اگر سالها درس خواندن را با استفاده از نرم افزار صوتی مخلوط و کارکنان غرفه دیجیتال در ایستگاه رادیویی کالج خود صرف کنید، شروع یک شرکت سرگرمی رویداد می تواند مسیر درست برای شما باشد. با تنها مجموعه موسیقی و لپ تاپ شما می توانید افراد را در مراسم رقص در مراسم عروسی و جشن تولد، یا به سادگی موسیقی پس زمینه را در حوادث گاه به گاه بیشتر فراهم کنید. تجهیزات دیجیتال سرمایه گذاری بزرگی است، اما بسیاری از شرکت ها اجاره روزانه سخنرانان، ساب ووفر ها و لوازم جانبی دیگری را می توانید در اختیار شما قرار می دهند تا بتوانید به اندازه کافی ذخیره کنید تا بتوانید خودتان را بخرید.

آیا بعد از کلاس به طور مداوم به ورزشگاه می رفتید؟ تبدیل شدن به اشتیاق خود را برای تناسب اندام به یک شغل پر سود تبدیل شدن به یک مربی تناسب اندام یا مربی شخصی است. شما باید مقدار کمی از زمان و هزینه را برای دریافت گواهی، اما سازمان هایی مانند انجمن ایروبیک و تناسب اندام آمریکا برنامه های صدور گواهینامه آنلاین را که می توانید با سرعت خودتان تکمیل کنید، ارائه دهید. هنگامی که شما یک مربی گواهی هستید، می توانید برای سالن های محلی مراجعه کنید یا کار خود را با مشتریان در خانه های خود انجام دهید. شما همچنین می توانید برنامه های متعدد برای صدور گواهینامه برای کلاسهای تناسب اندام مانند یوگا یا زومبا را بیابید.

آیا شما با ابزارهای نرم افزاری مانند Adobe Illustrator یا فتوشاپ عجله دارید؟ بسیاری از کسب و کارهای کوچک به دنبال دسترسی مقرون به صرفه به نام تجاری حرفه ای مانند لوگو، آگهی ها و نشانه ها هستند. اگر قصد دارید کالج را با یک جعبه ابزار پر از مهارت های طراحی گرافیک ترک کنید، در نظر داشته باشید که یک کسب و کار مستقل طراحی شده است که به دیگر کارآفرینان کمک کند. هنگامی که شما یک شبکه ارتباطات و یک شهرت برای طرح های با کیفیت ایجاد می کنید، می توانید کار گذشته را به مشاغل جدید درآورید و شاید حتی خودتان را با یک کار تمام وقت از کالج کنار بگذارید.

آیا شما برای چابک کردن، ساخت جواهرات یا ایجاد سایر صنایع کوچک چاره دارید؟ اگر شما می توانید مقدار زیادی از اقلام را به سرعت تولید، شما می توانید یک فروشگاه آنلاین را باز کنید و تولیدات خود را به عموم مردم. هزینه های راه اندازی بسیار کم است اگر شما مواد خود را به طور عمده از یک تامین کننده صنایع دستی خریداری کنید و اگر بتوانید سفارشات را به سرعت انجام دهید، هیچ وقت سود نخواهید آورد. شما حتی می توانید فروشگاه خود را به یک بازی تمام وقت تبدیل کنید. وب سایت هایی مانند Etsy ، Bonanza و ArtFire مکان های خوبی برای فروش کار شما هستند و حساب Instagram مکمل می تواند به ترافیک فروشگاه اینترنتی شما کمک کند.

آیا می خواهید درجه بازاریابی یا ارتباطات را به خوبی استفاده کنید؟ یک شرکت مشاوره رسانه های اجتماعی را شروع کنید. کسب و کارهای کوچک اغلب باید از بازاریابی رسانه های اجتماعی خود مراقبت کنند. با وجود بسیاری از مسئولیت های دیگر، هرچند صاحبان این شرکت ممکن است بیش از حد مشغول به ارائه استراتژی های عالی برای هر یک از تعداد روزافزون کسب و کار کانال های اجتماعی انتظار می رود که استفاده کنید. به عنوان یک مشاور، می توانید به شرکت ها کمک کنید بهترین تاکتیک ها را تعیین کنید، برنامه ها و محتوا را برای مخاطبان مورد نظر مشتریان خود قرار دهید. همانطور که تعداد پیروان آنها رشد می کند، کسب و کار شما نیز خواهد بود.

آیا شما متخصص در عکاسی هستید؟ گیتار؟ رمزگذاری؟ در نظر بگیرید که یک کسب و کار آزاد را آموزش دهید که مهارت خود را به دیگران آموزش دهد. این یک راه عالی برای بهره گیری (و کسب درآمد) از اشتیاق شما است و اگر مهارت تدریس دارید، می توانید کسب و کار خود را برای ترکیب چندین معلم و زیر مجموعه های مهارت افزایش دهید. با اطمینان خاطر داشته باشید که راهی برای نشان دادن تخصص شما در زمینه شما وجود دارد (فکر می کنید یک وب سایت با عکس ها یا کلیپ های صوتی خود و یا نمایش Instagram فعال با نمونه های دیگر کار خود)، و کلمه را از طریق کانال های بسیاری که ممکن است .

با ۷ از ۱۰ هزار ساله گزارش می دهند که یک دوست خزدار دارند، یک بازار غنی برای انواع مراقبت از حیوانات خانگی مانند نظافت، پیاده روی، نشستن و آموزش وجود دارد. در صورتی که در هر یک از این زمینه ها مهارت هایی داشته باشید، می توانید یک کسب و کار را بدون هیچ مشکلی شروع کنید. نشستن و پیاده روی حیوانات نیاز به هیچ کمکی به دانش یا تجهیزات حرفه ای ندارد، در حالیکه مراقبت و تمرین بیشتر و وقت گیر است. برای پیدا کردن مشتریان و شناسایی نیازهای مشتری، به پارک سگ محلی یا مرکز مراقبت خود مراجعه کنید.

هر آنچه که انجام می دهید، مطمئن شوید که چیزی است که با آن آشنا هستید.

متیو راس، مالک مشترک و مدیرعامل The Slumber Yard ، گفت: “فارغ التحصیلان کالج های اخیر باید بر روی یک طاقچه خاص تمرکز کنند.” “نگران نباشید در مورد گرفتن کل بازار در اوایل – شما همیشه می توانید عملیات را بعدا گسترش دهید.”