مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

۲۲ بهمن روز آشکارشدن نعمت های الهی بر مردم ایران است

صافی -  مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: ۲۲ بهمن روز آشکارشدن نعمت های الهی بر مردم ایران است.

تبریز- مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: ۲۲ بهمن روز آشکارشدن نعمت های الهی بر مردم ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید شهاب الدین حسینی ظهر دوشنبه در سخنرانی راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر سردرود گفت: این روز یادآور حماسه آفرینی ها و دفاع جانانه مردم شهید پرور به پشتوانه امام راحل است و باعث شکست رژیم طاغوت شد.

وی بیان کرد: از لازمه های حرکت رو به قله انقلاب اسلامی پیروی بی چون و چرای مردم و مسئولین از مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است.

وی افزود: مردم ایران را والاتر از مردم صدر اسلام خواند و بیان کرد: امروز چهلمین سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی را در حالی برگزار می کنیم، که سالهاست دشمنان ایران و اسلام آرزوی نابودی انقلاب ایرانیان را در سینه دارند.

وی افزود: اگر مردم زمان پیامبر اکرم(ص) پس از رحلت ایشان به انحراف کشیده شدند، مردم ایران اسلامی با گذشت ۴۰ سال از پیروزی سال ۱۳۵۷ همچنان با صلابت و وفاداری، روی عهدی که بسته اند، هستند و از کرامت و عزت و بزرگی خود دفاع می کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در ادامه ضمن یادآوری جان فشانی ها و رشادت های جانانه ایرانیان در راه به پیروزی رساندن انقلاب به حقشان تصریح کرد: ۲۲ بهمن ماه روز آشکار شدن نعمات الهی برای ایرانیان و روز پیروزی حکومت الله بر حکومت ضحاک زمان است.

دکترحسینی مهم ترین اصل در پیروزی انقلاب اسلامی را باور مردم به اسلام دانست و ابراز کرد: کسانی که انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند مردمی بودند که با جان و دل به باور های خود ایمان داشتند.

وی افزود: مردمی که با دفاع جانانه خود خط بطلانی بر حکومت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی کشیدند، ۲۰ هزار آلاله را در راه میهن تقدیم دامان انقلاب اسلامی کردند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در ادامه ابراز کرد: دومین دلیل مهم تاثیر گذار در پیروزی انقلاب اسلامی ابر مرد تاریخ بود، ابر مردی که از سال ۱۳۴۲ یکه و تنها به مصاف شاه ظالمی رفت که تا چنگ و دندان مصلح بود.

حسینی سومین عامل پیروزی انقلاب اسلامی را اتحاد و همبستگی مردم خواند و بیان کرد: اتحاد مردم اصلی تاثیر گذار در پیروزی انقلاب اسلامی بود، مردمی که با استمرار بر خط سرخ شهادت انقلاب را به پیروزی رسانده و آنرا تثبیت کردند.

وی همچنین عنوان کرد: انقلاب اسلامی در حالی به چهلمین سالگرد پیروزی خود رسیده است، که در راه پرفراز و نشیب خود سنگ اندازی های متعددی نظیر کودتاهای متعدد، هشت سال دفاع مقدس و تحریم ها و فشار های اقتصادی در را به خود دیده است.

3043808

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی همچنین ضمن قدردانی از حماسه آفرینان ۲۲ بهمن امسال بیان کرد: امروز مردم غیور سردرود همانند مردمان سراسر کشور آمده اند تا حماسه ای دیگر بیافرینند و با تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی مشتی گره خورده بر دهان دشمنان قسم خورده انقلاب بزنند.

حسینی ادامه داد: امروز مردم آمده اند تا قدردان موفقیت های داخلی انقلاب اسلامی و شهیدان راه موفقیت ایران اسلامی باشند.

وی افزود: امروز یکی از پیام های مردم ایران در حماسه امسال این است که به جهانیان ثابت کنند، مشکلات اقتصادی گر چه در شأن ایرانیان نیست، با این حال این مشکلات ایرانیان را از مسیر خود منحرف نمی سازند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی عنوان کرد: مردم ایران اسلامی با حماسه ۲۲ بهمن بار دیگر حمایت خود را از مردمان مظلوم کشور های عراق، سوریه، لبنان و یمن اعلام کردند.

حسینی ادامه داد: مردم ایران اسلامی امروز بار دیگر به خوارج و نهروانیان انقلاب اسلامی هشدار دادند و بار دیگر یادآور شدند که حاضر نیستند تحت هیچ شرایطی زیر بار عهدنامه های ننگینی نظیر ترکمنچای روند.

وی در پایان تاکید کرد: ایرانیان به پشتوانه رهبر معظمشان انقلاب اسلامی ایران را تا انقلاب جهانی حضرت ولیعصر(عج) ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/