10:31 1403/02/17
در گفتگو با صافی عنوان شد؛

۲۴۹۲ فقره پرونده قاچاق کالا و ارز در آذربایجان غربی تشکیل شد

صافی نیوز – ارومیه – مدیرکل تعزیزات حکومتی آذربایجان غربی از تشکیل دو هزار و ۴۹۲ فقره پرونده قاچاق کالا و ارز در استان طی سالجاری خبر داد.

محمد اقوامی در گفتگو با صافی نیوز با بیان اینکه از ابتدای سالجاری تاکنون دو هزار و ۴۹۲ فقره پرونده قاچاق کالا و ارز در استان تشکیل شده است افزود: از این تعداد دو هزار و ۴۴۷ فقره با محکومیت ۵۴۶ میلیارد ریال جزای نقدی رسیدگی شده است.

وی ادامه داد: در مجموع طی سالجاری هفت هزار و ۳۱۱ فقره پروند تخلف وارد شعبات تعزیرات حکومتی استان شده است افزود: از این تعداد بخش اعظمی در بخش کالا و خدمات، ۲۸۲ فقره دربخش بهداشت ودرمان و دو هزار و ۴۹۲ فقره در بخش قاچاق کالاو ارز تشکیل و به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

اقوامی از رسیدگی به هفت هزار و ۲۱۵ فقره از کل پرونده های ارسالی به شعبات تعزیرات حکومتی استان خبر داد و گفت: این تعداد پرونده تخلف به پرداخت بیش از۶۷۸ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شده اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی کشف یک دستگاه کامیون حامل ۳۳ هزار و ۲۵۹ لیتر سوخت قاچاق در میاندوآب خبر داد و اظهارداشت: این کامیون حامل سوخت قاچاق نفت سفید بود که در ایستگاه شهید محمدنژاد میاندوآب شناسایی و توقیف شد.

وی با بیان اینکه این پرونده پس از اجرای مراحل اجرایی به مراجع قانونی ارجاع شد افزود: متهم این پرونده به پرداخت بیش از دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *