مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

۳۰۰ روحانی در دهه امامت به مناطق مختلف آذربایجان غربی اعزام شدند

صافی نیوز - ارومیه – مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: همزمان با دهه امامت و ولایت ۳۰۰ روحانی بومی و اعزامی از قم، به مناطق مختلف آذربایجان غربی اعزام شده اند.

حجت الاسلام محمد داداش زاده در گفتگو با صافی نیوز با اشاره به برنامه های این اداره برای بزرگداشت عید غدیر اظهارداشت: همایش پیاده روی، ایستگاه های صلواتی، برگزاری جشن غدیر در پارک ها، مساجد و برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری از مهمترین برنامه ها است.

وی با تاکید بر اهمیت درک پیام‌های این واقعه بزرگ در تاریخ اسلام اظهار داشت: غدیر شناسنامه و هویت اصلی شیعه است و مهم‌ترین پیام این واقعه بزرگ حفظ و تقویت جایگاه ولایت در جامعه اسلامی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی غدیر را عامل رشد و تعالی جامعه اسلامی و حتی جامعه بشری دانست و تصریح کرد: اهمیت و عظمت این واقعه عظیم و تاریخی قابل وصف نیست و تنها راه تعالی نظام اسلامی را باید در فرهنگ غدیر جستجو کرد.

حجت الاسلام داداش زاده ادامه داد: متاسفانه امروزه بسیاری از مشکلات بوجود آمده در دنیای اسلام به‌خاطر عدم درک درست از جایگاه ولایت است و ایران اسلامی به برکت رهبری بی‌بدیل رهبر عظیم‌الشان انقلاب عزت‌مندترین و مقتدرترین کشور در منطقه و در جهان است، مطمئناَ همه چالش‌ها، بحران‌ها و فتنه‌های کنونی جهان اسلام فقط در سایه تفکر غدیر رفع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه غدیر یکی از چهار عید اصیل و بزرگ اسلامی یعنی عید قربان، عید فطر، عید غدیر و جمعه است افزود: لازم است از همه ظرفیت‌ها و امکانات درجهت زنده نگه داشتن این واقعه تاریخی در کشور استفاده کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی اظهارداشت: امروزه تبیین این رویداد عظیم به طروق گوناگون به‌ویژه شیوه‌های مختلف هنری برای امت اسلامی امری اجتناب‌ ناپذیر است و همه باید تلاش کنیم تا این واقعه تاریخی برای عموم مردم بخصوص جوانان به بهترین نحو ممکن بازگو شود.

انتهای خبر/