سرمربی فولاد خوزستان:

۳ امتیاز مهمی کسب کردیم/ فوتبال عجیب و غریب است

صافی - سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: ۳ امتیاز مهمی کسب کردیم و به بازیکنانم بابت این پیروزی شیرین تبریک می گویم.

افشین قطبی عصر امروز جمعه در نشست خبری بعد از بازی تیم فوتبال فولاد خوزستان با ماشین سازی تبریز در جمع خبرنگاران گفت: بازی خوبی شاهد بودیم و سه امتیاز مهمی را بدست آوردیم.

وی سپس گفت: بازی‌های خیلی مهم در تبریز انجام دادیم. سال نو را خیلی خوب در اینجا شروع کردیم.

قطبی با بیان اینکه با انگیزه بالا بازی را شروع کردیم، ادامه داد: بعضی وقت‌ها فوتبال بازی ریاضی نیست، ما در نیم فصل خیلی خوب بازی کردیم اما نتیجه نگرفتیم.

وی با اشاره به اینکه این پیروزی برای فولاد بسیار مهم بود و برای تمام بازیکنان و اعضای کادرفنی ما اهمیت داشت، گفت: بازی سختی بود و همین را پیش‌بینی کرده بودیم.

سرمربی فولاد با بیان اینکه به دلیل سرما و باد بازی سخت‌تر شد، گفت: بازیکنان ما به این شرایط عادت نداشتند. دیروز در همین آب و هوا تمرین کردیم و جالب بود که بازیکنان می‌خواستند روز گذشته با لباس گرم تمرین کنند، اما به آنها گفتم باید با همین شرایط هم بازی کنید.

وی افزود: امروز یکی از بازیکنانم غایب بود و خوب بازی نکردیم اما گل لازم را زدیم. در نیمه دوم هم فشارهای زیادی به تیم‌مان آمد و موقعیت‌هایی هم داشتیم. به هر حال به بازیکنان تبریک می‌گویم از مردم تبریز به خاطر مهمان نوازی تشکر می‌کنم.

قطبی سپس ادامه داد: در هشت بازی باقیمانده می‌خواهیم تمام پاداش‌هایمان را به سیل‌زده‌ها تقدیم کنیم. بنابراین از تمام بازیکنان و مربیان فوتبال دعوت می‌کنم تا این کار را انجام دهند.

سرمربی فولاد گفت: از نظر من یکی از بهترین بازی‌های ما نبود. صحنه‌هایی بود که خیلی خوب کار نکردیم و فقط برخی از بازیکنان ما تأثیر گذار بودند.

وی افزود: فکر می‌کنم در این بازی توانستیم مؤثر باشیم و به گل برسیم. خوشبختانه روی یک حرکت ترکیبی به گل رسیدیم و در نیمه دوم هم موقعیت‌هایی داشتیم.

قطبی با تاکید بر اینکه باید برای بازی‌های آینده بیشتر کار کنیم تا نتایج خوبی کسب کنیم، گفت: بازی امروز برای هر دو باشگاه بسیار مهم بود چرا که تیم‌ها در میانه جدول نزدیک به هم هستند. ما در اهواز خوب بازی می‌کنیم و این به ما اجازه می‌دهد از میانه جدول جدا شده و به بالای جدول برسیم.

وی با اشاره به اینکه امروز دو نیمه متفاوت داشتیم، گفت: در نیمه اول جلو افتادیم و حریف می‌خواست جبران کند. ما تنها در یک موقعیت نیاز به واکنش دروازه‌بانمان داشتیم و از شانسمان تمام شوت‌های حریف خارج از چارچوب بود.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با تشکر از میهمان‌نوازی مردم تبریز در این دو روز گفت: همیشه از تبریز حس خوبی دارم و فکر می‌کنم انگار در خانه بازی می‌کنیم.

وی اظهار داشت: امروز زیاد خوب نبودیم اما توانستیم نتیجه بگیریم، فوتبال عجیب و غریب است.

انتهای پیام/