معاون اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی:

۵۸۸هزار نفر روز در مراکز اسکان فرهنگیان آذربایجان‌شرقی پذیرش شدند

صافی نیوز - تبریز- معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی گفت: تا به امروز ۵۸۸ هزار و ۲۶۱ نفر روز در مراکز اسکان فرهنگیان استان پذیرش شدند.

به گزارش صافی، کیانوش عطایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهارداشت: از این تعداد  ۴۴ هزار و ۳۲۷ خانوار به تعداد ۱۵۹ هزار و ۵۰۳ نفر در این مراکز اسکان یافته‌اند.  

وی ادامه داد: بیش از دو هزار کلاس درسی در ۳۸ پایگاه برای  اسکان میهمانان فرهنگی در تابستان امسال آماده سازی کامل شده‌ و با امکانات و تجهیزات مناسب تا آخر تعطیلات تابستانی در خدمت مسافران خواهند بود.  

عطایی با بیان این‌که اکیپ‌های نظارتی آموزش و پرورش استان به صورت سرزده از مراکز اسکان فرهنگیان در تبریز و مناطق بازدید می کنند، گفت: میهمانان در صورت وقوع هر نوع مشکلی می توانند با ادارات بازرسی، حراست و رفاه آموزش و پرورش استان که شماره تماس آن ها در مراکز اسکان نصب شده است، تماس بگیرند.  

وی خاطرنشان کرد: در تعطیلات نوروزی امسال، هشت هزار و ۴۶۲ خانوار در قالب ۳۰ هزار ۴۵۷ نفر مسافر فرهنگی و دیگر افراد به تعداد ۷۷ هزار و ۱۹۰ نفر روز در مدارس و  مراکز اقامتی آموزش و پرورش اسکان یافته بودند، آذربایجان شرقی از پیشتازان این عرصه است.  

انتهای خبر/