با تکمیل و تحویل پروژه های مسکن مهر؛

۶ هزار و ۸۷۲ خانوار مراغه‌ای صاحب مسکن می‌شوند

صافی نیوز - فرماندار مراغه گفت: امسال با تاکید رئیس جمهوری مبنی برتکمیل و تحویل پروژه‌های مسکن مهر، ۶ هزار و ۸۷۲ خانوار مراغه‌ای صاحب مسکن می‌شوند.

به گزارش صافی، حمید شکری صبح امروز در نشست شورای مسکن این شهرستان با اشاره به تحویل ۶ هزار واحد ‌مسکن مهر‌ این شهرستان اظهار داشت: با تلاش شبانه‌‌روزی و پیگیری‌های انجام شده بیش از ۶ هزار و ۸۷۲ خانوار در این شهرستان صاحب‌خانه خواهند شد.

وی افزود: تا به امروز براساس آمارهای رسمی موجود از ۶ هزار و ۸۷۲ خانوار متقاضی مسکن مهر بیش از ۶ هزار و ۶۸۸ واحد تحویل متقاضیان شده و تلاش می‌شود تعداد باقی مانده نیز تا پایان سال تحویل متقاضیان شود.

شکری اضافه کرد: در راستای تاکید رئیس جمهوری و با توجه به هماهنگی‌های انجام شده با دستگاه‌های اجرایی و خدماتی در تلاشیم تا پایان امسال کلیه واحدهای مسکن مهر شهرستان تحویل متقاضیان شود.

فرماندار مراغه با تاکید بر همکاری دستگاه‌های اجرایی در این شهرستان اظهار کرد: بسته شدن پرونده‌های تحویل مسکن مهر در این شهرستان با همکاری دستگاه‌های اجرایی و خدماتی با ارائه و آماده سازی زیرساخت‌های لازم انجام می‌شود و ضروری است اقدامات لازم انجام شود.

شکری تصریح کرد: با مشارکت و همکاری شهرداری، راه و شهرسازی و تمام دستگاه‌های اجرایی و خدماتی در خصوص اتمام محوطه‌سازی و دیوار حائل مساکن مهر شهرستان تفاهم‌نامه‌ای امضا و به زودی مشکلات موجود مسکن‌های مهر در این شهرستان برطرف خواهد شد.

فرماندار مراغه در ادامه با اشاره به آغاز احداث واحدهای مسکن مهر از سال ۸۷ در این شهرستان اظهار کرد: ساخت واحدهای مسکونی در این شهرستان از سال ۸۷ آغاز شده و ۱۴.۵ هکتار از اراضی این شهرستان را به خود اختصاص دادند.

شکری ادامه داد: از ۲۰ شرکت تعاونی مسکن این شهرستان، ۸ شرکت به صورت انبوساز فعال بوده و در این راستا ۱۴ پروژه مسکن مهر شهرستان با مشارکت این شرکت‌ها درحال احداث است.

انتهای خبر/