2:11 1403/02/14
شهردار مراغه خبر داد:

۷۶ هزار مترمربع از معابر مراغه آسفالت‌ریزی می‌شود

صافی نیوز – شهردار مراغه از آسفالت ریزی ۷۶ هزار مترمربع از معابر عمومی و خیابان‌های این شهر در سالجاری خبر داد.

به گزارش صافی، محمدرضا احمدی روز پنجشنبه در بازدید مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر مراغه از طرح‌های عمران شهری مراغه افزود: در این راستا، ۱۲هزار تن آسفالت با بیش از ۵ میلیارد تومان اعتبار در مناطق مختلف شهر استفاده می‌شود.

وی ادامه داد: خیابان معلم جنوبی، محوطه تالار بهشت ارتش، مسیر گردشگری روستای علویان، فاز اول و دوم شهرک سهند و حد فاصل میدان پروین اعتصامی تا میدان مولوی در فاز اول شهرک ولیعصر (عج) از مناطقی است که آسفالت‌ریزی در آنها اجرا می‌شود.

احمدی اضافه کرد: آسفالت‌ریزی ضلع جنوبی خیابان جهانگیر نیز از جمله طرح‌هایی است که به طول ۸۰۰ متر و با حدود ۲۵۰ میلیون تومان توسط شهرداری مراغه در حال اجراست.

وی با اشاره به کلنگ زنی طرح احداث واحدهای تجاری میدان پروین اعتصامی مراغه گفت: این واحدها در راستای اشتغال‌زایی توسط مجموعه مدیریت شهری ساخته خواهد شد.

شهردار مراغه افزود: این مجموعه تجاری در قالب ۸ واحد تجاری با ۲۰۰ مترمربع زیربنا و با ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار احداث می‌شود.

احمدی با اشاره به عزم شهرداری برای رونق و توسعه زیرساخت‌های عمران شهری اضافه کرد: امسال ۱۱طرح نیمه‌تمام با بیش از ۱۰.۶ میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}