با همکاری سپاه و در حاشیه اکران نمایش فصل شیدایی:

224 حامی جدید به طرح اکرام ایتام و محسنین پیوستند

صافی نیوز / با همکاری سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) و همزمان با 18 شب اکران نمایش بزرگ فصل شیدایی، 224 حامی جدید، آمادگی خود را برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین کمیته امداد استان قم اعلام کردند.

به گزارش صافی، عباس جوشقانیان، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم با اشاره به اینکه 1560 فرزند یتیم و 4470 محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان قم هستند گفت: در حال حاضر 31 هزار و 126 نفر از افراد نیکوکار به عنوان حامی ایتام و فرزندان محسنین از آنها حمایت می کنند.

وی با بیان اینکه هم اکنون سرانه دریافتی فرزندان یتیم تحت حمایت این نهاد یک میلیون و 119 هزار تومان و سرانه دریافتی فرزندان محسنین 570 هزار تومان است تصریح کرد: امیدواریم با کمک و حمایت خیران و حامیان گرامی، این رقم تا پایان سالجاری افزایش قابل توجهی داشته باشد.

جوشقانیان بسترسازی و تسهیل زمینه جذب حامیان جدید در این نهاد را خاطرنشان و اظهار کرد: با همکاری و حمایت سپاه پاسداران امام علی بن ابیطالب (ع) همزمان با اکران نمایش بزرگ فصل شیدایی، 224 حامی، با تکمیل فرم، آمادگی خود را برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان قم اعلام کردند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم افزود: شهروندان و مردم نیکوکار می توانند با ارسال عدد 1 به سامانه پیامکی 3000333325 در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت نام کرده و حمایت یک یا چند فرزند معنوی را به عهده بگیرند.

انتهای پیام/