در ۵ ماهه نخست امسال:

23 میلیارد تومان وام به مددجویان استان قم پرداخت شده است

صافی نیوز / علی عاشوری، مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کشور که در هفته بانکداری اسلامی به استان قم سفر کرده بود، با اشاره به اهمیت بانکداری اسلامی در رشد و شکوفایی اقتصاد کشور گفت: این صندوق نیز با ارائه خدمات بانکی و تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان سهم مهمی در اشتغال و رفع مشکلات آنها دارد.

به گزارش صافی، وی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۶ هزار ۶۰۰ فقره وام به ارزش ۵۷ میلیارد تومان به متقاضیان نیازمند استان قم پرداخت شده است تصریح کرد: در سالجاری نیز همین تسهیلات به مددجویان و نیازمندان استان پرداخت خواهد شد.

عاشوری خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تا پایان مردادماه ۲۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به دو هزار و ۳۰۰ نفر از اقشار آسیب پذیر استان قم پرداخت شده است.

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت با بیان اینکه تسهیلات این صندوق تا ۱۰ میلیون تومان هیچگونه کارمزدی ندارد افزود: به وام های بیش از ۱۰ میلیون تومان هم فقط سه درصد، یک مرتبه در کل دوره بازپرداخت کارمزد تعلق می گیرد.

وی با بیان اینکه تسهیلات صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، با ضمانت های آسان و به صورت بازپرداخت پنج ساله پرداخت می شود گفت: خیران با سپرده گذاری در این صندوق می توانند به پرداخت تسهیلات بیشتر به اقشار آسیب پذیر کمک کنند.

انتهای پیام/