0:15 1403/02/13
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر:

60 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان استان بوشهر پرداخت می‌شود

صافی – قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر با تاکید بر توجه به اشتغال مددجویان وکارآفرینی آنان گفت: امسال برای تحقق این مهم ۶۰ میلیارد تومان تخصیص یافته که در قالب تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان استان بوشهر پرداخت می‌شود.

مجید گزدرازی‌اصل با قدردانی از حضور با شکوه مردم در جشن عاطفه‌ها اظهار داشت: مرحله نخست این جشن همزمان با سراسر کشور، در روزهای 15 و 16 شهریور در استان بوشهر برگزار و افزون بر یک میلیارد تومان کمک نقدی و غیر نقدی از سوی مردم خیر و نیکوکار استان بوشهر جمع آوری شد.

قائم مقام مدیر کل کمیته امداد استان از توزیع بسته‌های آموزشی بین دانش آموزان بی بضاعت خبرداد و بیان کرد:بسته‌های آموزشی شامل نوشت‌افزار ،لوازم‌التحریر،ضروری تحصیلی، کیف و کفش به ارزش هر بسته افزون بر 200 هزار تومان تحویل دانش‌آموزان شد.
وی با اشاره به اینکه 7 هزار و 500 دانش‌آموزان بی بضاعت از خدمات این نهاد بهره می‌برند گفت: مرحله دوم جشن عاطفه‌ها با شعار «هر مدرسه یک واحد نیکوکاری» در800 مدرسه این استان برگزار شد.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر تصریح کرد: نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به مراکز نیکوکاری، دفترهای کمیته امداد و یا واریز کمک‌های نقدی به حساب 0105753982009 نزد بانک ملی کمک‌هایشان را به دست این دانش آموزان برسانند.

وی افزود: با شماره گیری کد دستوری #077* 8877 *، استفاده از نرم افزارهای کاربردی، دستگاه‌های خودپرداز و تلفن نیکوکاری 0968877، هم می‌توان در جشن عاطفه‌ها شرکت کرد.

قائم مقام مدیر کل کمیته امداد استان در مورد اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی در راستای توانمندسازی خانواده‌های مددجوی مستعد اشتغال تصریح کرد: در این زمینه استعداد سنجی انجام شده و آموزش‌های قبل از اجرای طرح در حال اجراست بعداز ارائه آموزشها تسهیلات اشتغال‌زایی پرداخت می‌شود.

گزدرازی‌اصل گفت : تسهیلات اشتغال‌زایی از طریق منابع امدادی و بانکی پرداخت می‌شود و امسال برای این مهم 60 میلیارد تومان تخصیص یافته است.

بر پایه این گزارش جشن عاطفه با محوریت مدارس در مدرسه فاطمه زهرا (س) و پیش دبستانی و مهدکودک رنگین کمان به صورت نمادین در آبپخش برگزار شد.

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}