احمد کرمی:

900 ‌میلیارد ریال در حوزه گردشگری استان ایلام سرمایه‌گذاری ‌شد‌

صافی - معاون عمرانی استانداری ایلام گفت: ۹۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری در حوزه گردشگری استان ایلام انجام شده است.

احمد کرمی عصر امروز در دیدار با رئیس سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری کشور اظهار داشت: استان ایلام یکی از استان‌های مستعد برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری است.

معاون عمرانی استانداری ایلام گفت: آثار تاریخی ، طبیعی، صنایع دستی و وجود یادمان‌های دفاع مقدس ایلام را مستعد سرمایه‌گذاری و یکی از مناطق مهم برای جذب توریست در کشور کرده است.

وی نزدیکی ایلام به کشور عراق را مزیت دیگری برای استان ایلام در حوزه گردشگری یاد کرد و افزود: ضرورت نگاه ویژه کشور به استان ایلام در حوزه گردشگری امری اجتناب ناپذیر است چرا که تردد چهار و نیم میلیون زائر در طول سال از مرز مهران فرصت خوبی برای رونق گردشگری‌ در استان ایلام است.

کرمی با اشاره به فعال بودن 47 پروژه در حوزه گردشگری در استان ایلام تاکید و خاطر نشان کرد:بیش از 900 میلیارد ریال سرمایه گذاری در حوزه گردشگری استان ایلام انجام شده است اما این سرمایه‌گذاری نیاز به افزایش منابع دارد.

توجه به تامین زیر ساخت‌های گردشگری در استان ایلام برای رسیدن به مقیاس ملی خواسته کرمی بود که خاطر نشن کرد:سرمایه گذاری در حوزه گردشگری در استان ایلام فرصت خوبی برای رونق این صنعت اشتغالزا است.