16:35 1403/02/14

وظیفه سازمان صنعت نظارت بر توزیع لاستیک‌هاست نه تخصیص!

صافی – سیامک بابایی فر: از طریق راهداری میزان لاستیک و قطعات تخصیص و سپس به مغازه‌ها ارسال می‌شود و بعد از تخصیص ما وارد فاز بازرسی می‌شویم.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین با تأکید بر اینکه وظیفه سازمان صنعت نظارت بر توزیع لاستیک‌هاست نه تخصیص، خاطرنشان کرد: میزان تخصیص استان نیازسنجی شده و پس از عرضه در واحدهای صنفی به اداره صنعت نامه ارسال می‌شود تا بر نحوه توزیع نظارت داشته باشند.

سیامک بابایی‌فر معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین ، اظهار کرد: مشکلات موجود کامیونداران به سازمان صنعت و معدن و اتحادیه کامیونداران ارتباطی ندارد بلکه به اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین مرتبط است.

وی افزود: از طریق راهداری میزان لاستیک و قطعات تخصیص و سپس به مغازه‌ها ارسال می‌شود و بعد از تخصیص ما وارد فاز بازرسی می‌شویم.

این مسئول با تأکید بر اینکه وظیفه سازمان صنعت نظارت بر توزیع لاستیک‌هاست نه تخصیص، خاطرنشان کرد: میزان تخصیص استان نیازسنجی شده و پس از عرضه در واحدهای صنفی به اداره صنعت نامه ارسال می‌شود تا بر نحوه توزیع نظارت داشته باشند.

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}