16:43 1403/02/16
امام جمعه مرند:

همراهی با مردم وظیفه اولیه روحانیون است

صافی نیوز – مرند – امام جمعه مرند بر ضرورت همراهی روحانیون با مردم تاکید کرد و ماه محرم را فرصت بزرگ تبلیغ دین دانست.

به گزارش صافی نیوز، حجت الاسلام والمسلمین علی نعمت زاده، عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه روسای اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مرند که با حضور حجت الاسلام حسن شعبانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی و جمعی از مسئولان شهرستان مرند برگزار شد، ابراز داشت: بهترین و برگزیدگان جهان بشریت، در امر تبلیغ فعالیت کردند و بصیرت و آگاهی بخشی مردم یک مقام بزرگ محسوب می شود.

وی افزود: بزرگ ترین قدرت ها، بر روی مسائل تبلیغی هزینه های گزافی را صرف می کنند تا همراهی مردم را بیشتر کنند، مردم با تبلیغ و تبیین موضوع، بدترین مشکلات را تحمل کردند.

امام جمعه مرند همچنین بر ضرورت همراه شدن با مردم تاکید و خاطرنشان کرد: همراهی با مردم جزو وظایف اولیه روحانیون است.

حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده تاکید کرد: ماه محرم اوج تبلیغات دینی است که به برکت امام حسین(ع) و عاشورای حسینی، فرصت بزرگ تبلیغی محسوب می شود.

وی در ادامه اذعان داشت: مردم شهر مرند بسیار متدین هستند و در ماه محرم، دسته های عزاداری آداب و سنن عزاداری را رعایت کرده و به صورت سنتی اقدام به عزاداری می کنند.

همچنین حجت الاسلام مظفر رجب زاده رئیس سابق اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مرند در این مراسم گفت: ۲ سال در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مرند فعالیت و ماموریت های سازمان تبلیغات اسلامی را اجرایی کردیم.

گفنی است، در پایان این مراسم، حجت الاسلام پورتقی به عنوان رئیس جدید تبلیغات اسلامی شهرستان مرند معرفی و از خدمات چندین ساله حجت الاسلام رجب زاده تجلیل شد.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *