0:22 1403/02/14

پرونده عنابستانی و سرباز راهور با رضايت طرفين مختومه شد

صافی نیوز / نماينده مردم سبزوار در مجلس شوراي اسلامي از مختومه شدن پرونده درگيري‌اش با سرباز راهنمايي و رانندگي با رضايت طرفين خبر داد.
علی اصغر عنابستانی

به گزارش صافی، «علي اصغر عنابستاني» روز شنبه در گفت و گو با ايرنا در اين باره گفت: در آن اتفاق به دليل هُل دادن سرباز راهور به عقب، براي من قرار مجرميت صادر شد. اگر چه همان زمان براي اين رفتار اشتباه از سرباز راهور عذرخواهي کردم اما سرباز مدعي بود که سيلي خورده است.

نماينده مردم سبزوار، جغتاي و جوين در مجلس شوراي اسلامي افزود: همان موقع از او براي ادعاي دروغ و توهين‌اش شکايت کردم و براي سرباز و افسر راهور قرار مجرميت صادر شد. در نهايت هم با وساطت برخي از دوستان، از شکايت صرف نظر کردم و سرباز راهور نيز شکايت خود را پس گرفت و پرونده مختومه شد.

عنابستاني خاطرنشان کرد: براي برخي از عناوين اتهامي چون سوء استفاده از موقعيت، تمرد، ضرب و شتم مامور براي من قرار منع تعقيب صادر شده بود و فقط مورد هُل دادن باقي ماند که اين موضوع هم با رضايت طرفين حل شده و پرونده مختومه شد.

گفتني است؛ خبرگزاري تسنيم امروز در خبري اعلام کرد که علي‌اصغر عنابستاني، نماينده مجلس شوراي اسلامي که چندي پيش به دليل تخلف و ناديده گرفتن قانون و همچنين “تعدي به سرباز راهور” به مجازات حبس محکوم شده بود، با حضور در محل کار سرباز در پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ، رسماً از نيروي انتظامي و سرباز راهور عذرخواهي کرد.

خودروي حامل عنابستاني چهارم بهمن ۹۹ به علت ناديده گرفتن قانون و ورود به خط ويژه اتوبوس‌هاي تندرو با «عابد اکبري» سرباز راهور ناجا درگير شده بود.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}