17:16 1403/02/17

مدیرعامل باشگاه استقلال مشخص شد

صافی نیوز / اعضای جدید هیات‌مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال معرفی شدند.
مصطفی آجرلو

به گزارش صافی به نقل از  پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، اعضای جدید هیات مدیره باشگاه  فرهنگی ورزشی استقلال، مصطفی آجورلو را به عنوان مدیرعامل این باشگاه انتخاب کرد.

پرویز مظلومی، محمد مومنی، مجتبی عبداللهی، مهدی افضلی و مصطفی آجورلو  هیات مدیره جدید باشگاه استقلال را تشکیل می دهند.

 

سردبیر
سردبیر

12 پاسخ

  1. امیدوارم به این ترکیب.سردار یک کار بزرگ در استقلال کن و تاریخ ساز شو

  2. خداحافظ اس اس تا ۸ سال دیگه!!!
    عملکرد در تیم های قبلی شان گویای همه چیزه. بیچاره هوادار!

  3. عالی . امیر خان قلعه نویی هم ایشالا سرمربی بشه ، البته بازیکنان خاص و حاشیه ساز فرهاد مجیدی در تیم هم باید برکنار بشن از جمله ووریا غفوری .

    1. قلعه نوعی وقتی مربی تراکتور بود با اجر لو به مشکل جدی خوردند.

    2. رمز موفقیت ما مانند باشگاه رقیب ثبات کادر فنی وحمایت ازفرهاد مجیدی است باید از کادر فنی حمایت کامل کنیم هر چند یک چهره اقتصادی در هیات مدیره جدید وجودندارد ولیباید از اقای اجرلو و یکدلی ایشان و کادر فنی حمایت کرد شک نکنید با وجود تغییر نصف تیم و کامل نشدن تیم مثلث اجرلومجیدی و پین موفق میشود

  4. برای صدمین مرتبه فرصت مدیریت پیدا کردند، ممنون از توجه وزیر به شایسته سالاری

  5. آقای آجرلو از خودت یک چیز مثبتی تو ذهن میلیون ها ایرانی به جا بگذار استقلالی ها واقعا کلافه و عصبانی هستند از این که چطور ممکن است از سال ۹۵ هر چی مدیر برای باشگاه شان انتخاب شده همه از دم افتضاح اندر افتضاح بوده اند همه تعاریف فضاحت های مدیریتی را ارتقا داده اند تازه اگر بخواهیم بگوییم عمدی در کار نبوده و صرفا ناتوان بوده اند ! اما خب ۵ سال همچین اتفاقی ناتوانی های رگباری مدیریتی که از دل هر انتصابی بیرون آمده هم نرمال نیست ! یک تیم باید برای گرفتن نتایج خوب و به ثبات رسیدن در تکرار موفقیت ها به یکسری لازمه نیاز دارد مثل زمین تمرین ساده ! وعده غذایی ! رختکن ! بدنسازی و در حد همین ها ! که استقلال سال هاست رنگشو ندیده ! آنطرف وضعیت سرخ ها تکمیل تکمیله اما ! طبیعت استقلال نباید هم نتیجه بگیرد.

    1. اجرلو وقتی تراکتور بود نشان داد مدیر خوبی نیست.ظاهرا در همچنان بر همان پاشنه می چرخد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *