«اروه رنار» در آستانه هدایت تیم ملی فوتبال امارات!

سرمربی تیم ملی فوتبال مراکش که از وی به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت ایران یاد می‌شد، به نیمکت تیم امارات نزدیک شده است. به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال امارات در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا مقابل قطر با ۴ گل شکست خورد و از دور این مسابقات کنار رفت. آلبرتو […]

سرمربی تیم ملی فوتبال مراکش که از وی به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت ایران یاد می‌شد، به نیمکت تیم امارات نزدیک شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال امارات در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا مقابل قطر با ۴ گل شکست خورد و از دور این مسابقات کنار رفت. آلبرتو زاکرونی سرمربی امارات بعد از این مسابقات کناره گیری‌اش از سرمربیگری امارات را اعلام کرد.

بعضی از خبرنگاران امارات امروز مدعی شدند اروه رنار سرمربی تیم ملی فوتبال مراکش مذاکراتی با فدراسیون امارات داشته و باوجود داشتن قرارداد با مراکش، شانس نخست نشستن روی نیمکت امارات به جای زاکرونی است.

3034226

رنار که در تیم ملی فوتبال مراکش یکی از رقیبان کارلوس کی روش و تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی روسیه بود، دیدار تیم های ایران و ژاپن در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا را در ورزشگاه و در کنار بعضی از مسئولان فدراسیون فوتبال ایران تماشا کرد؛ مسئله ای که گمانه زنی ها را نسبت به حضور این مربی روی نیمکت ایران شدت بخشیده بود.

انتهای پیام/