«نمایشگاه هوایی» نیروهای مسلح در پایگاه مهرآباد برگزار می شود

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نمایشگاه هوایی نیروهای مسلح با حضور امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در پایگاه هوایی مهرآباد افتتاح می‌شود و کار خود را به مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داد. به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در حاشیه نمایشگاه «اقتدار ۴۰» نیروهای مسلح در جمع خبرنگاران […]

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نمایشگاه هوایی نیروهای مسلح با حضور امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در پایگاه هوایی مهرآباد افتتاح می‌شود و کار خود را به مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در حاشیه نمایشگاه «اقتدار ۴۰» نیروهای مسلح در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیروی هوایی در این نمایشگاه انواع محصولات خود اعم از بمب‌ها، موشک‌ها و سامانه‌های شبیه‌ساز در حوزه هوایی را ارائه کرده است.

وی افزود: همچنین فردا (پنجشنبه، ۱۱ بهمن) نمایشگاه هوایی نیروهای مسلح با حضور امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» در پایگاه مهرآباد افتتاح می‌شود و کار خود را به مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: در این نمایشگاه مجموعه‌ای از هواپیماهای ترابری، سوخت‌رسان، شکاری بمب‌افکن و هواپیماهای ساخت داخل و هواپیماهای بدون سرنشین به همراه مهمات و موشک‌های بومی ارائه خواهند شد.

وی در ادامه در خصوص تشکیل تیم آکروجت جنگنده کوثر گفت: منتظر تحویل تعداد بیشتری از هواپیمای کوثر هستیم و بعد از آن این تیم را تشکیل خواهیم داد.