«همه در کنار هم می آیند»، رمز ملی آغاز دهه پنجم

صافی - انقلاب اسلامی درآستانه پشت سرگذاشتن چهل سالگی و ورود به دهه پنجم از عمر خود قرار دارد و ۲۲ بهمن امسال در شرایطی که فشارها بر ملت ایران بیش از هر زمان دیگرتشدید شده، «همه در کنار هم می آیند» رمز ملی ورود به پنجمین دهه از استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

ملت ایران در طول ۴۰ سال گذشته همواره در مقاطعی که دشمنان و بدخواهان چشم طمع به نابودی نظام اسلامی دوخته اند، تاریخ ساز شده و بیش از پیش ناکامی را برای آنان به ارمغان آورده و حمایت خود را از انقلاب فریاد زده اند که به تعبیر رهبر معظم انقلاب دشمن را مرعوب خود ساخته اند.

راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن هر سال علاوه بر تاثیراتی که در تحکیم بنیان های کشور دارد، تجلی عزم و وحدت ملی است که پیام یکصدایی و همدلی در ایران اسلامی را به جهان ارسال می کند.

در آستانه چهلمین ۲۲ بهمن در تاریخ انقلاب اسلامی قرار داریم و بیانات امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره اهمیت تحقق شعار «همه در کنار هم می آیند» فصل الخطابی است که مسیر و مسئولیت همه ما را به روشنی آشکار می سازد.

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (جمعه) در دیدار فرماندهان و جمعی از کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش، تأکید کردند: ۲۲ بهمن امسال به یاری پروردگار و در پرتو همین عوامل تاریخ‌ساز به معنای واقعی کلمه دشمن‌شکن خواهد شد و با هوشیاری ملت و حضور همه سلایق و دیدگاه ها، پرشکوه تر از سالهای قبل خواهد بود.

حضرت آیت الله خامنه ای، راهپیمایی ۲۲ بهمن را از مسائل شگفتی‌ساز خواندند و افزودند: جشن سالانه انقلاب در کشورهایی که انقلاب کرده اند به رژه نیروهای مسلح در مقابل چند نفر تبدیل شده است اما در ایران سرافراز، ۴۰ سال است مردم در سراسر کشور به خیابان ها می آیند و بر ادامه راه انقلاب تأکید می کنند که این مسئله، از معجزات شگفتی‌ساز انقلاب است و باید با تمام قدرت ادامه یابد.

ایشان حضور انبوهِ بی‌شمار ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن را «دشمن‌شکن و مرعوب کننده آن»، «نشان‌دهنده حضور عمومی ملت در صحنه» و «تجلی عزم و وحدت ملی» برشمردند و خاطرنشان کردند: در جامعه اختلاف سلیقه وجود دارد اما وقتی پای انقلاب و نظام و ۲۲ بهمن به میان می آید، همه اختلاف ها رنگ می بازد و همه در کنار هم به میدان می آیند.

ایشان همچنین در توصیه‌ای درباره راهپیمایی ۲۲ بهمن افزودند: ممکن است کسانی به هر دلیل و منطق و مبنایی، از فلان مسئول یا فلان آقا خوششان نیاید اما نباید با شعار دادن بر ضد او، راهپیمایی را به مظهر اختلاف و درگیری تبدیل کنند چرا که این حرکت پرشور ملی باید همچنان با عظمت و وحدت ادامه یابد.

انتهای پیام/