امام جمعه مراغه:

زیرساخت های ایجاد شده در شهرها و روستاها پس از پیروزی انقلاب قابل توجه است

عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه با اشاره به فرارسیدن هفته دولت گفت: زیرساخت های ایجاد شده در شهرها و روستاها از جمله آب، برق، گاز، راه های روستایی و توسعه بهداشت عمومی در 40 سال پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قابل توجه بوده است.

آیت الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه های این هفته نماز جمعه مراغه گفت: اجرای طرح های عمرانی، بازسازی مناطق جنگ زده و زلزله زده، وضعیت فعلی مدارس و دانشگاه ها و نیز اقتدار دفاعی و سیاسی کشورمان محقق شده و رفاه و امنیت را برای مردم به ارمغان آورده است.

وی ادامه داد: زیرساخت های ایجاد شده در شهرها و روستاها از جمله آب، برق، گاز، راه های روستایی و توسعه بهداشت عمومی در 40 سال پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قابل توجه بوده است.

وی اضافه کرد: آنچه امروز مردم را در جامعه دچار مشکل کرده، وجود فرهنگ تجمل گرایی در بین خانواده ها و دوری از سبک زندگی اسلامی است.

خطیب جمعه مراغه با انتقاد از روند توزیع یارانه ها در کشور گفت: دولت با هدفمندتر شدن یارانه ها، می توانست طرح های بزرگ اشتغال زا و اقتصادی برای بهبود معیشت مردم اجرا کند.

آیت الله پورمحمدی افزود: امروز برخی نمایندگان منتقد توزیع یارانه هستند که خود در تصویب این لایحه تلاش یا در قبال آن سکوت کرده بودند.

وی ادامه داد: با وجود برخی مشکلات اقتصادی، اقتدار کنونی نظام اسلامی در سایه منویات رهبر معظم انقلاب و تلاش نیروهای مسلح محقق شده است.

عضو خبرگان رهبری با انتقاد از تعجیل هیئت های عزاداری برای راه اندازی تکایا و آیین های عزاداری حسینی اضافه کرد: با توجه به فرارسیدن ایام دهه ولایت و امامت و عید غدیر، آغاز زود هنگام عزاداری ها در حقیقت بی حرمتی به ساحت امیرالمومنین علی (ع) است.

انتهای پیام /*