درباره ما

پایگاه خبری، تحلیلی صافی

صدای رسای ملت

داستان صافی

پایگاه خبری، تحلیلی صافی نیوز در ابتدای آذر ماه سال ۱۳۹۵ به عرصه خبری کشور پیوست و با تلاش ها و پیگیری های مستمر در بهمن ماه ۱۳۹۶ مؤفق به دریافت مجوز رسمی فعالیت از معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد.

پایگاه خبری تحلیلی صافی نیوز سعی دارد با توجه به مهم ترین رویدادهای روز ایران و جهان، سریع ترین و بروزترین اخبار و تحلیل ها را ارائه نماید.

این پایگاه اطلاع رسانی متشکل از تیمی رسانه ای و جوان می باشد که سعی دارد در عرصه خبر رسانی مخاطبان فارسی زبان موثر و موفق ظاهر شود و امیدوار است که بتواند منبعی مفید و معتبر برای مخاطبان خود باشد.

اهداف صافی

تیم رسانه ای صافی پیشرفت، سربلندی و سعادت کشور را در گرو وحدت و یکپارچگی ملی، دادگری و خردورزی می‌داند و امیدوار است بتواند در راه گسترش و نیرومند‌سازی اثربخش باشد.

پایگاه خبری تحلیلی صافی نیوز به هیچ وجه به دنبال جریان سازی خلاف واقع نیست و در درجه اول به مصالح کشور و انقلاب اسلامی توجه می کند تا مبادا رسانه های معاند و ضد نظام بتوانند نقشه های پلید خود را عملی سازند.

اکنون پایگاه خبری تحلیلی صافی نیوز در دسترس مخاطبان است و متعهد است در راه عزت و اتحاد مسلمین و پیگیری آرمان‌های انقلاب مردمی ایران اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نکند و هرگز دست خود را در دست کسانی که منافع ملت ایران اسلامی را هدف گرفته اند قرار ندهد.

زمینه های فعالیت

ما همیشه بروز هستیم

سیاسی
اجتماعی
اقتصادی
فرهنگی
بین المللی
ورزشی
استانی
دانستنی

  • پایگاه خبری صافی، خود را متعهد به رعایت میثاق اخلاق حرفه ای خبرگزاری ها می داند.

تیم ما

صاحب امتیاز: مجتبی مظلومی

مدیر مسئول: مجتبی مظلومی

آدرس: آذربایجانشرقی، مراغه، بخش مرکزی، آهق، جنب مسجد جامع

شماره مجوز: ۸۱۰۳۹

گرایش رسانه: عمومی

زمینه رسانه: اجتماعی، سیاسی

زبان رسانه: فارسی، آذری

ارتباط شبکه های اجتماعی و پیام رسان: ۰۹۳۵۱۹۱۲۴۳۱

نمابر: ۰۴۱۳۷۳۲۳۳۳۸

ارتباط پیامکی: ۵۰۰۰۲۰۴۰۵۶۶۱

راههای ارتباطی

۰۹۳۵۱۹۱۲۴۳۱

 ۰۴۱۳۷۳۲۳۳۳۸

۵۰۰۰۲۰۴۰۵۶۶۱