23:06 1403/04/03

بهره برداری از فاز دوم شرکت لوازم خانگی «پرسین» و خط تولید ضدیخ در مراغه

صافی نیوز / فاز دوم شرکت لوازم خانگی «پرسین» و خط تولید ضدیخ شرکت «روان کاران نوین اندیش پایدار» در مراغه افتتاح و واحدهای داروسازی دامپزشکی «فریاد ماکیان دارو» و «ماکارونی پروینی» نیز در این شهرستان کلنگ‌زنی شد.
داود اسدیان

به گزارش صافی،داود اسدیان فرماندار مراغه پیش از ظهر امروز (پنج شنبه) در آیین کلنگ زنی و افتتاح این طرح ها اظهار داشت: فاز توسعه لوازم خانگی پرسین در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع و اشتغالزایی برای ۶۵ نفر با هزینه‌کرد ۳۲ میلیارد تومان به تولید آبگرمکن مخزنی، هود و اجاق‌گاز خواهد پرداخت.

وی افزود: همچنین خط تولید ضدیخ شرکت روان کاران نوین اندیش پایدار در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع و با هزینه کرد ۱۱۰ میلیارد تومان راه اندازی شده است که برای ۱۲۰ نفر اشتغال ایجاد و روزانه ۲۵۰ تن ضدیخ خودرویی و انواع روغن ترمز تولید می‌کند.

اسدیان در مورد واحد داروسازی دامپزشکی «فریاد ماکیان دارو» که در روز جاری کلنگ زنی شد نیز بیان کرد: این واحد تولیدی در زمینی به مساحت چهار هزار و ۲۰۰ متر مربع و با اعتبار نزدیک به ۳۱ میلیارد تومان ایجاد می شود و برای ۱۶۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد می کند.

وی ادامه داد: در فاز نخست این پروژه ساخت داروهای دامپزشکی به صورت پودر، در فاز دوم مایع و در فاز سوم ساخت داروهای تزریقی و قرص در دستور کار قرار می گیرد.

نماینده دولت در مراغه یا اشاره به واحد تولید ماکارونی پروینی اعلام کرد: این کارخانه در زمینی به مساحت پنج‌هزار و ۱۰۰ مترمربع و با ۹۰ میلیارد تومان اعتبار احداث می شود و برای ۸۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد می کند.

به گفته مدیران این واحد تولیدی، طی تیر سال آینده روزانه ۵۰ تن ماکارونی در این کارخانه تولید و به بازار مصرف عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/

مجتبی مظلومی
مجتبی مظلومی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت