14:54 1403/04/06

جزییات ارز اربعین اعلام شد

صافی نیوز / دبیرکل کانون صرافان ایران با اعلام اینکه پرداخت ارز اربعین از امروز آغاز شده است، گفت: ارز زائران اربعین تاثیری بر سهمیه ارز مسافرتی ندارد و سهمیه جداگانه‌ای است که تنها در این ایام به زائران پرداخت می‌شود.
ارز

به گزارش صافی به نقل از ایرنا، «کامران سلطانی زاده» اظهار داشت: بر اساس اعلام بانک مرکزی زائران می‌توانند ۱۰۰ دلار یا معادل آن دینار عراق از صرافی‌ها خریداری و دریافت کنند.

وی افزود: ارز زائران اربعین تأثیری بر سهمیه ارز مسافرتی ندارد و سهمیه جداگانه‌ای است که تنها در این ایام به زائران پرداخت می‌شود.

دبیرکل کانون صرافان تصریح کرد: برای دریافت ارز اربعین متقاضیان تنها باید کارت ملی خود را ارائه دهند و هیچ محدودیتی برای دریافت ارز اربعین نیست، زیرا تنها یک بیستم ارز مسافرتی است و جذابیتی برای دلالان ندارد.

وی بیان کرد: پرداخت ارز اربعین در سامانه فعال شده و افراد می‌توانند برای تهیه آن از امروز (یکشنبه) به آن مراجعه کنند.

سلطانی زاده گفت: با توجه به این که سامانه سنا مختص افراد با سیم‌کارت است و شرط سنی بالای ۱۸ سال است افراد می‌توانند اقدام به خرید ارز اربعین کنند.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت