11:46 1403/04/06

قدردانی سران قوا از هوشیاری مردم برای خنثی سازی توطئه های دشمنان

صافی نیوز / سران قوا با تأکید بر اهمیت وحدت کلمه برای تداوم توسعه و پیشرفت کشور، از هوشمندی مردم در ناکام گذاشتن توطئه دشمنان در وقایع هفته‌های اخیر قدردانی کردند.
سران قوا

به گزارش صافی به نقل از فارس، رؤسای قوای مجریه، مقننه و قضائیه در نشست سه‌جانبه خود که عصر شنبه در محل نهاد ریاست‌جمهوری برگزار شد، حفظ آرامش کشور را برای فعالیت‌های اقتصادی و کسب و کار مردم ضروری دانسته و تأکید کردند که جامعه ایرانی در حال حاضر برای غلبه بر خصومت و تفرقه‌افکنی ایران‌ستیزان به وحدت همه اقشار فارغ از زبان، مذهب و قومیت نیاز دارد و همه ارکان کشور باید در این مسیر بکوشند.

سران قوا با بیان اینکه دشمنان این مرز و بوم نه جمهوری اسلامی، که ایران یکپارچه و مقتدر را تهدیدی برای منافع خود می‌دانند، از هوشیاری مردم بصیر و زمان‌شناس کشور در فهم برنامه‌ریزی گسترده دشمنان و خنثی‌سازی توطئه‌های خصمانه آنان قدردانی کردند.

رؤسای سه قوه همچنین از خدمات و مجاهدت‌های شبانه‌روزی حافظان امنیت طی روزها و هفته‌های گذشته قدردانی و تأکید کردند: امنیت و آرامش در کشور زیربنای هر نوع توسعه‌یافتگی و فعالیت‌های اقتصادی و کسب و کارهای مردم است.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت