2:40 1403/04/06
قاسمی:

به دنبال واگذاری زمین به مردم برای ساخت منازل یک طبقه هستیم

صافی نیوز / وزیر راه و شهرسازی گفت: به دنبال واگذاری زمین به مردم در تمام استان ها هستیم تا منازل یک طبقه ساخته شود و مردم راحت زندگی کنند.
رستم قاسمی

به گزارش صافی به نقل از ایسنا، رستم قاسمی روز دوشنبه ۱۸ مهر در حاشیه سفر استان مرکزی و بازدید از شهر جدید امیرکبیر، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سفر به استان ها با هدف سرکشی و نظارت به پروژه های نهضت ملی مسکن انجام می شود که در استان مرکزی نیز پروژه هایی در شهر جدید امیرکبیر و اراک آغاز شده است.

وی افزود: با توجه به طرح جدید تغییرات شهرسازی و معماری در نهضت ملی مسکن، به دنبال واگذاری زمین به مردم در تمام استان ها هستیم تا منازل یک طبقه ساخته شود و مردم راحت زندگی کنند. شهر جدید امیرکبیر نمونه شهر جدید و تک واحدی و ویلایی است و می تواند برای مردم کشور جذاب باشد، امروز از این شهر بازدید کرده و ظرفیت ۲۰ هزار واحد را در این شهر ایجاد می کنیم.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به شروع طرح واگذاری زمین تک واحدی ویلایی در برخی شهرها بیان کرد: گروه معماری و شهرسازی به این نتیجه رسیده که زمین در کشور کم نیست هرچند نتوانسته ایم از دستگاه های دولتی زمین بگیریم اما با توجه به الحاقات و تغییر کاربری زمین های متعلق به راه و شهرسازی، زمین موضوع جدی ما نیست.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت