14:04 1403/04/06

ایستگاه پایانی سارقان داخل خودرو در ورامین

صافی نیوز / فرمانده انتظامی استان از دستگیری 2 سارق حرفه ای و کشف 40 فقره سرقت در ورامین خبر داد.
کیومرث عزیزی

به گزارش صافی، “کیومرث عزیزی” با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام چندین مورد سرقت خودرو و محتويات داخل خودرو در سطح شهرستان ورامین، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران کلانتري 12 مرکزي قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه با تلاش بی وقفه و انجام اقدامات فنی و پلیسی ماموران، 2 نفر سارق در این رابطه شناسایی شد، افزود: متهمان در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان توسط ماموران کلانتري 12 مرکزي دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه متهمان در تحقیقات انجام شده به 40 فقره سرقت از خودرو و داخل خودرو و … اعتراف کردند، یاد آور شد: متهمان در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

عزیزی با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، از شهروندان خواست تا ضمن توجه به هشدار ها و توصیه های پلیس در رابطه با پیشگیری از وقوع سرقت، بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

میثم پاشنگ
میثم پاشنگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت