10:26 1403/04/06

دستگیری سارقان زیورآلات کودکان خردسال

صافی نیوز /فرمانده انتظامی شهرستان قرچک از شناسایی و دستگیری 2 سارق زیورآلات کودکان زیر 5 سال و کشف 3 فقره سرقت در این رابطه خبر داد.
بازداشت، دستگیری

به گزارش صافی، یداله طهماسیان در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: با اعلام مركز فوريت هاي پليسي110 مبنی بر وقوع سرقت زیورآلات کودک خردسال در سطح شهرستان قرچک، تحقیق و بررسی این موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقيقات پليسي موفق به شناسایی 2 سارق در شهرستان قرچک شده که پس از هماهنگی با مقام قضائی سارقان در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک بیان داشت: متهمان در اظهارات خود به 3 فقره سرقت زیورالات کودکان زیر 5 سال اعتراف کرده که ارزش ریالی طلاهای سرقتی توسط کارشناسان 500 میلیون ریال تخمین زده شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به تحویل سارقان به مراجع قضایی تصریح کرد: خانواده ها بایستی از آراستن کودکان خود به زیور آلات و رها کردن آنها در معابر عمومی خودداری کنند و به کودکان خود آموزش دهند که به افراد ناشناس اعتماد نکنند و در اماکن عمومی و اطراف محل سکونت خود کودکان را تنها نگذارند.

انتهای پیام/

میثم پاشنگ
میثم پاشنگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت