5:05 1403/04/06
با همکاری سپاه و در حاشیه اکران نمایش فصل شیدایی:

224 حامی جدید به طرح اکرام ایتام و محسنین پیوستند

صافی نیوز / با همکاری سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) و همزمان با 18 شب اکران نمایش بزرگ فصل شیدایی، 224 حامی جدید، آمادگی خود را برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین کمیته امداد استان قم اعلام کردند.
3504

به گزارش صافی، عباس جوشقانیان، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم با اشاره به اینکه 1560 فرزند یتیم و 4470 محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان قم هستند گفت: در حال حاضر 31 هزار و 126 نفر از افراد نیکوکار به عنوان حامی ایتام و فرزندان محسنین از آنها حمایت می کنند.

وی با بیان اینکه هم اکنون سرانه دریافتی فرزندان یتیم تحت حمایت این نهاد یک میلیون و 119 هزار تومان و سرانه دریافتی فرزندان محسنین 570 هزار تومان است تصریح کرد: امیدواریم با کمک و حمایت خیران و حامیان گرامی، این رقم تا پایان سالجاری افزایش قابل توجهی داشته باشد.

جوشقانیان بسترسازی و تسهیل زمینه جذب حامیان جدید در این نهاد را خاطرنشان و اظهار کرد: با همکاری و حمایت سپاه پاسداران امام علی بن ابیطالب (ع) همزمان با اکران نمایش بزرگ فصل شیدایی، 224 حامی، با تکمیل فرم، آمادگی خود را برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان قم اعلام کردند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم افزود: شهروندان و مردم نیکوکار می توانند با ارسال عدد 1 به سامانه پیامکی 3000333325 در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت نام کرده و حمایت یک یا چند فرزند معنوی را به عهده بگیرند.

انتهای پیام/

زینب زمانی انالوجه
زینب زمانی انالوجه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت