12:10 1403/04/06

هدف دشمن جدا سازی حوزه از دانشگاه است

صافی نیوز / نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان تهران با بیان اینکه حوزه و دانشگاه دو پایه برای نظام و دو بال برای پرواز به سطوح عالی انسانی هستند گفت:تمام تلاش دشمن از ابتدای انقلاب تاکنون جهت جداسازی حوزه و دانشگاه بوده است.
3689

به گزارش صافی به نقل از ایرنا، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان تهران با بیان اینکه حوزه و دانشگاه دو پایه برای نظام و دو بال برای پرواز به سطوح عالی انسانی هستند گفت:تمام تلاش دشمن از ابتدای انقلاب تاکنون جهت جداسازی حوزه و دانشگاه بوده است.

قاسم پایواره روز شنبه در نشست هم افزایی به مناسبت سالروز وحدت حوزه و دانشگاه و شهادت آیت الله دکتر محمد مفتح، که با حضور حجت الاسلام پناهی مسئول سازمان بسیج اساتید و طلاب و روحانیون استان تهران برگزار شد گفت: این دو قشر، در جهت سازندگی کشور اقدامات خوبی صورت داده اند، دشمنان نیز با تبلیغات و روش‌های گوناگون و تلاش های بی وقفه شبانه روزی خود سعی داشتند این دو نهاد علمی را در مقابل هم قرار بدهند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی افزود: البته خیلی از دانشمندان کشور ما در حوزه و دانشگاه تلاش‌های بی وقفه ای انجام داده اند و مزدشان راکه شهادت بود در این دنیا به دست آوردند.

وی خاطرنشان کرد: توسعه و تقویت ارزش‌های دینی در دانشگاه‌ و جامعه عاملی است که دشمنان ما را ناکام می‌کند. تلاش های علمی و معنوی اساتید و نخبگان ما در راستای جهاد تبیین در سطح جامعه و حتی در داخل حوزه و دانشگاه از ابتدای انقلاب تاکنون نمونه ای از مجاهدت های جوانان این مرز و بوم است .

حجت الاسلام پایواره گفت: شهادت شهید آیت الله مفتح یاد آور این اتفاق مهم است که دشمنان ما این واقعیت را نمی فهمند و نمی‌دانند که ملت بزرگ ما اجازه خیال های باطل آنها را در این کشور را نخواهد داد.

در پایان این مراسم مقرر شد: استفاده از اساتید توانمند در حوزه جهت پاسخگویی به سوالات و شبهات در سطح دانشگاه ها و اعزام مبلغین توانمند جهت اردوهای دانشجویی توسط سازمان بسیج اساتید و طلاب و روحانیون صورت پذیرد.

در این نشست وحید حسن پور مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان تهران و معاونت های دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان تهران حضور داشتند.

۲۷ آذرماه همزمان با سالروز شهادت آیت الله شهید محمد مفتح، روز وحدت حوزه و دانشگاه نامگذاری شده است.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت