5:50 1403/04/08

دستاوردهای سفر نماینده و فرماندار مراغه به تهران چه بود؟

صافی نیوز / سفر نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار مراغه و معاون عمرانی فرماندار به تهران و رایزنی با مسئولان کشوری همراه با رهاوردها و دستاوردهای مناسبی بوده است.
3684

به گزارش صافی، داود اسدیان فرماندار مراغه با اشاره به دستاوردهای این سفر کاری گفت: در این سفر و با حضور دکتر علیزاده نماینده مردم مراغه و عجب شیر با دکتر رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت دیدار کاری برگزار شد.

اسدیان افزود: در این دیدار با دستور معاون وزیر بهداشت و درمان، ۴۰ میلیارد تومان بودجه برای توسعه و تجهیز دانشکده علوم پزشکی تصویب شد.

وی ادامه داد: براین اساس، بودجه تصویب شده برای تامین تجهیزات پزشکی و توسعه دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه تخصیص خواهد یافت.

استقلال مرکز تحقیقات نجوم و اختر فیزیک

وی با اشاره به دیدار با دکتر زلفی گل وزیر علوم اضافه کرد: در این دیدار کاری، احداث خوابگاه دانشگاه مراغه و نیز مجوز استقلال مجدد مرکز تحقیقات نجوم و اختر فیزیک این شهرستان به امضا و تصویب وزیر علوم رسید.

وی افزود: با تصویب استقلال این مرکز تحقیقاتی، شاهد توسعه و افزایش فعالیت های پژوهشی این مرکز علمی خواهیم بود.

تامین اعتبار مورد نیاز احداث شهرک صنایع تبدیلی کشاورزی مراغه

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه با اشاره به دیدار کاری با دکتر ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی گفت: در دیدار کاری دیگری که با وزیر جهاد کشاورزی و با حضور نماینده مردم مراغه و عجب شیر انجام شد، مسائل و دغدغه های این شهرستان در بخش کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت.

اسدیان افزود: در این دیدار، تامین آورده دولتی صندوق حمایت از توسعه کشاورزی جنوب استان به مرکزیت مراغه و عجب شیر مورد تصویب قرار گرفت.

وی ادامه داد: تامین اعتبار ساماندهی و لایروبی کانال های آبیاری این شهرستان از جمله مواردی بود که به امضا و تصویب وزیر جهاد کشاورزی رسید.

وی اضافه کرد: تامین اعتبار تسهیلات حمایتی از تولیدکنندگان محصولات کشاورزی، دامداری و مرغداری های این شهرستان نیز در این دیدار تصویب شد.

اسدیان افزود: همچنین در این دیدار کاری، تامین اعتبار تملک اراضی شهرک صنایع تبدیلی کشاورزی مراغه نیز با امضای وزیر جهاد کشاورزی به تصویب رسید.

فرماندار مراغه اضافه کرد: همگرایی و همراهی مسئولان شهرستانی در پیگیری مسائل و دغدغه های منطقه نوید بخش حرکت سریع قطار توسعه شهرستان فرهنگی و تاریخی مراغه خواهد بود.

انتهای پیام/

خورشید حیدرزاده
خورشید حیدرزاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت