11:41 1403/04/08

طرح پزشک خانواده سراسری می شود

صافی نیوز / معاون وزارت بهداشت زمان اجرایی شدن طرح پزشک خانواده را در سراسر کشور اعلام کرد و گفت که سطح حمایت بیمه‌ها برای ارتقای این طرح باید افزایش یابد.
پزشک و دکتر

به گزارش صافی به نقل از ایرنا، حسین فرشیدی معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اکنون طرح پزشک خانواده در مناطق زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت اجرا شده و تلاش بر این است که سال آینده در سطح وسیع این طرح در شهرها نیز عملیاتی شود و ارتقای آن به پوشش وسیع سازمان‌های بیمه‌گر نیاز دارد.

وی اظهار کرد: طرح پزشک خانواده دستاوردهای مثبتی برای ارتقای سلامت جامعه دارد و با بیماریابی به‌موقع از سوی پزشکان می‌توان هزینه‌های سرسام‌آور درمان را کاهش داد. همه کنترل‌های لازم درمانی افراد از طریق این پزشکان انجام می‌شود و در صورت نیاز به دریافت سطوح بالاتر دریافت خدمات، اقدام لازم برای ارجاع به پزشک متخصص که در این طرح قرار دارند، انجام خواهد شد.

فرشیدی ادامه داد: برنامه پزشک خانواده در شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر در سطح یک و بخش بهداشت اجرایی شده و باید به سطوح ۲ و ۳ و بخش درمان متصل شود و معاونان درمان دانشگاه‌ها باید با هماهنگی معاونت‌های توسعه و دفاتر آی‌تی این وظیفه مهم را پیگیری کرده و به انجام برسانند.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت