12:47 1403/04/10

شناسایی ۸۹۱ بیمار جدید مبتلا به کووید 19 و فوت ۲۴ نفر

صافی نیوز / مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۴ نفر از بیماران کووید ۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۵ هزار و ۲۲۰ نفر رسید.
کرونا

به گزارش صافی به نقل از ایرنا، بر اساس آمار اعلامی این وزارتخانه، تاکنون ۶۵ میلیون و ۲۱۰ هزار و ۳۸۳ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۰۵ هزار و ۵۷۴ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۷۰ هزار و ۱۹۲ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۴۸۶ هزار و ۱۴۹ دُز رسیده است.

از دیروز تا امروز ۶ فروردین ماه ۱۴۰۲ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۸۹۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و ۴۵۴ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۸۵ هزار و ۴۲۲ نفر رسید.

بر اساس این گزارش، خوشبختانه تاکنون ۷ میلیون ۳۴۴ هزار و ۳۷۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند همچنین ۶۱۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان ها تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون ۵۵ میلیون و ۷۴۷ هزار و ۵۹۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

طبق اعلام وزارت بهداشت، اکنون ۱۳ شهرستان وضعیت قرمز، ۴۸ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۹۴ شهر در وضعیت زرد و ۱۹۳ شهر کشور نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

وزارت بهداشت همچنین بار دیگر بر تداوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی و استفاده از ماسک در فضاهای بسته و تزریق واکسن تاکید کرده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پنجم فروردین با اعلام موج هشتم شیوع کرونا در کشور، از مردم خواست تا توصیه های مراقبتی و بهداشتی را برای جلوگیری از شیوع این بیماری به کار گیرند.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت