3:34 1403/04/06
تجزیه و تحلیل امتحانات دی ماه برگزار شد :

شیمی و هندسه درسهای سخت دانش آموزان پایه دوازدهم ناحیه ۲ خرم آباد

صافی نیوز / درجلسه ای امتحانات دی ماه دانش آموزان پایه دوازدهم ناحیه دو خرم آباد تجزیه وتحلیل شد.
رضا عزتی

به گزارش صافی، مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با  بیان اینکه تجزیه و تحلیل صحیح و اصولی امتحانات منجر به شناسایی نارسایی ها ونقاط ضعف دانش آموزان و درنهایت به ارتقا سطح علمی  آنان می انجامد گفت : با برنامه ریزی مطلوب و رفع نواقص می توانیم سطح آموزشی را ارتقا دهیم و شاهد درخشش دانش آموزان استان در کسب رتبه های علمی باشیم.

رضا عزتی تقویت حس رقابت بین دانش آموزان و تشویق ، ترغیب و همچنین ایجاد انگیزه بین آنان را مهم دانست افزود : دست اندرکاران آموزش و پرورش و همه عوامل بحث ارتقا سطح علمی دانش آموزان را اولویت خود قرار دهند و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نکند.

این جلسه که با حضور  مدیر، معاون آموزش متوسطه و کارشناس مسئول سنجش و ارزیابی  آموزش و پرورش ناحیه ۲ خرم آباد و کارشناسان آموزش متوسطه استان برگزار شد امتحانات دانش آموزان پایه دوازدهم رشته های ریاضی ، تجربی و انسانی ناحیه ۲ خرم آباد مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

در آموزش و پرورش لرستان ۳۲ شاخص برای ارتقا سطح علمی دانش آموزان هدف گذاری شده است که آموزش و پرورش ناحیه ۲ با تحقق ۷۵ درصد ، عملکردی نسبتا رضایت بخش داشته است.

بطوری که در تجزیه تحلیل و مقایسه  امتحانات دی ماه ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱  این ناحیه در رشته علوم تجربی ۱۴/۲ نمره ، رشته ریاضی ۳۱/۰ نمره و رشته انسانی با میانگین ۴۳/۰ نمره در میانگین کل معدل دانش اموزان رشد داشته است.

دروس زبان خارجه و شیمی در رشته تجربی ، و درسهای  سلامت وبهداشت ، هندسه و شیمی در رشته ریاضی از جمله دروسی بود که دانش آموزان این ناحیه نسبت به میانگین استان نمره کمتری کسب کرده بودند که قرار شد با برگزاری کلاس های آموزشی و یادگیری مجدد و دوره های جمع بندی این دروس تقویت شود.

انتهای پیام/

محمدرضا ویسکرمی
محمدرضا ویسکرمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت