5:37 1403/04/03

آمار زائران نوروزی مشهد به بیش از ۹ میلیون نفر رسید

صافی نیوز / معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار خراسان رضوی گفت: ۹ میلیون و ۴۹۲ هزار و ۴۱۴ زائر نوروزی از پانزدهم اسفندماه پارسال تا پایان یازدهم فروردین ماه سال جاری وارد مشهد شده‌اند.
حرم امام رضا (ع)

به گزارش صافی به نقل از فارس، حجت گنابادی نژاد اظهار کرد: ۹ میلیون و ۴۹۲ هزار و ۴۱۴ زائر نوروزی از پانزدهم اسفندماه پارسال تا پایان یازدهم فروردین ماه سال جاری وارد مشهد شده‌اند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار خراسان رضوی افزود: از این شمار ۶ میلیون و ۱۳۵ هزار نفر شب در اماکن اقامتی رسمی مشهد و بقیه در اماکن موقت و اضطراری مشهد در طی این مدت اسکان یافته اند.

وی افزود: ۶۰ درصد زائران در اماکن رسمی اقامت کرده اند و ۴۰ درصد دیگر در اماکن اضطراری و غیر رسمی و موقت از جمله در مدارس مشهد اسکان یافته اند.

معاون استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه یکی از مسائل نواقص و ضعف های زیرساختی و خدماتی در سال های گذشته در تعطیلات نوروزی و ایام حضور مسافران و زائران مربوط به نحوه خدمات رسانی امداد خودروهای جاده ای بوده است، تصریح کرد: بر همین اساس امسال با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل و صمت و ایران خودرو و سایپا تلاش شده است که وضعیت خدمات رسانی به نحو مطلوبی انجام شود.

گنابادی نژاد گفت: ۳۱۲ دستگاه خودروی امدادی در ۸۱ نقطه جغرافیایی و همچنین در اپلیکشن نشان جانمایی شده است که این امر موجبات افزایش رضایتمندی مسافران و زائران را به همراه داشته است.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت