5:47 1403/04/03

ساماندهی پرترافیک ترین معبر منطقه تاریخی و فرهنگی مراغه

صافی نیوز / شهردار مراغه از تداوم کف سازی و زیرسازی خیابان شهید قدوسی و آماده سازی نهایی این خیابان جهت آسفالت ریزی خبر داد.
مراغه

به گزارش صافی، محمد مقتومی شهردار مراغه از تداوم کف‌سازی و زیرسازی خیابان شهید قدوسی و آماده‌سازی نهایی جهت آسفالت‌ریزی خبر داد و اظهار کرد: مسیر خیابان شهید قدوسی یکی از مهمترین و پرترافیک‌ترین معابر منطقه تاریخی فرهنگی شهر است.

وی افزود: سال گذشته و پس از اخذ و اعمال ماده ۸ عملیات آزادسازی و ساماندهی خیابان شهید قدوسی آغاز شد و عملیات کف‌سازی و زیرسازی قسمت الحاقی در مرحله پایانی قرار دارد که به محض اتمام آسفالت‌ریزی این مسیر انجام می‌شود.

شهردار مراغه خاطرنشان کرد: طول این خیابان در طرح جامع ۳۵ متر در نظر گرفته شده بود که به دلیل وجود سازه گنبد غفاریه در مسیر و به دلیل حفظ ساختمان گنبد به ۳۰ متر کاهش یافته است.

مقتومی خاطرنشان کرد: تمام تلاش شهرداری تأمین رفاه شهروندی در مسیر خیابان قدوسی است تا علاوه بر تردد وسایل نقلیه در خیابان با ایجاد پیاده‌راه و امکانات و مبلمان شهری مناسب در این مسیر، رفاه شهروندی برای شهروندان به ارمغان بیاید.

وی از اتمام پروژه جدول‌گذاری و پیاده‌روسازی خیابان دانشسرا خبر داد و اضافه کرد: پروژه پیاده‌روسازی و جدول‌گذاری خیابان دانشسرا با ایجاد فضایی مناسب تقدیم شهروندان شد.

شهردار مراغه تصریح کرد: طرح پیاده‌روسازی و جدول‌گذاری خیابان دانشسرا با در نظر گرفتن یک بیمارستان، چندین مدرسه و اداره، وجود پارک ملت و موزه تخصصی ایلخانی در اولویت کاری سال ۱۴۰۱ شهرداری قرار گرفت و به بهره‌برداری رسید.

مقتومی گفت: برای اجرای این پروژه با هدف ایجاد کفپوش جهت زیباسازی پیاده‌روی خیابان دانشسرا، تسهیل تردد شهروندان در پیاده‌روها و اجرای خط نابینایان برای روشندلان، مبلغ ۲۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی افزود: اجرای کف‌پوش بتنی به میزان ۱۵۰۰ مترمربع، جدول‌گذاری به طول ۱۲۰۰ متر، اصلاح جوی واقع در مسیر خیابان، احداث خط نابینایان و اجرای جداول فضای سبز از اقدامات شهرداری برای ساماندهی خیابان دانشسرا است.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت