13:28 1403/04/06

چرا یارانه مطبوعات در نیمه دوم 1401 پرداخت نشد؟

صافی نیوز / وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تلاش‌مان این است که همه بدهی‌هایمان در تئاتر، نشر و مطبوعات را تأمین کنیم.
محمدمهدی اسماعیلی

به گزارش صافی، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه مراسم اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه رقم قابل توجهی از بودجه سال 1401 محقق نشده است و نوبت‌های سوم و چهارم رسانه‌ها هنوز پرداخت نشده است، گفت: همین امروز معاون مطبوعاتی و معاون هنری در سازمان برنامه و بودجه جلسه داشتند و بنده هم در جلسه هیات دولت این موضوع را خدمت ریاست جمهور عرض کردم و آقای دکتر منظور معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه قول دادند که این مطالبات باقی مانده را در اسرع وقت پرداخت کنند.

وی بیان کرد: به دلیل عقب افتادگی‌هایی که در تامین منابع و در تبصره 14 داشتیم که به بحث یارانه‌ها مربوط است، این مشکلات را برای همه ایجاد کرد و تلاش‌مان این است که همه بدهی‌هایمان در تئاتر، نشر و مطبوعات را تأمین کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به اینکه این پرداختی‌ها از بودجه 1401 خواهد بود یا خیر، اظهار کرد: این موضوع مهم نیست و خودمان در این مورد تدبیر خواهیم کرد، مهم آن است که مسائل همه اقشار فرهنگی و هنری را تا اوایل اردیبهشت ماه رفع خواهیم کرد.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت