13:45 1403/04/06

2 فوتی بر اثر واژگونی خودرو در مراغه

صافی نیوز / فرمانده انتظامی مراغه از فوت رانندگان ۲ دستگاه خودرو براثر واژگونی در محور “مراغه_هشترود” خبر داد.
توحید فارسی

به گزارش صافی، توحيد فارسی فرمانده انتظامی مراغه در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی کسب اخباری مبنی بر واژگونی يک دستگاه سواری سمند بالاتر از پلیس‌ راه مراغه_هشترود و همچنین یک دستگاه وانت نیسان در سربالایی روستای چکان، ماموران پاسگاه انتظامی آيت الله غفاری و پليس راه به همراه يگان‌های امدادی سريعا در محل حاضر شدند.

اين مقام انتظامی افزود: در بررسی های اوليه مشخص شد هر دو خودروی سمند و وانت نیسان دچار واژگونی شده و راننده خودروی سمند به علت شدت جراحات وارده در محل و راننده وانت نیسان نیز در بيمارستان فوت شده است.

فرمانده انتظامی مراغه در ادامه افزود: بر اساس اعلام کارشناسان پليس راه علت بروز اين دو حادثه دلخراش ناتوانی هر دو راننده در کنترل وسيله نقليه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه در جاده بارانی و لغزنده بوده است.

فارسی در پايان به رانندگان توصيه کرد: در زمان بارش باران و جاده های لغزنده با رعايت سرعت مطمئنه و دقت و هوشياری مضاعف در سطح جاده رانندگی کنند تا شاهد چنين حوادث تلخ و ناگواری نباشیم.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت