9:20 1403/04/08

دستگيری سارقان حرفه ای اماکن خصوصی در مراغه

صافی نیوز / فرمانده انتظامی مراغه از دستگيری ۵ سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی و دولتی و ساختمان های نيمه کاره با ۲۵ فقره سرقت و کشف اموال به ارزش یک ميليارد ريال خبر داد.
دستگیری

به گزارش صافی، توحيد فارسی فرمانده انتظامی مراغه در تشريح اين خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی و دولتی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مراغه، تصريح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی و تحقيقات پليسي بی‌ وقفه شبانه‌روزی ، موفق به شناسايی و دستگيری ۵ سارق حرفه‌ای در اين رابطه شدند.

فارسی افزود: متهمان در بازجويی های به عمل آمده تاکنون به ۲۵ فقره سرقت از ساختمان های نيمه کاره و اماکن خصوصی و دولتی و منزل اعتراف و از مخفيگاه آنها اقلام مسروقه قابل توجهی شامل: ۲ دستگاه موتورسیکلت، موبایل، انواع سیم کابل، قطعات خودرو و تراکتور، انواع شیرآلات و … به ارزش یک ميليارد ريال کشف شد.

فرمانده انتظامی مراغه ضمن هشدار به صاحبان اماکن خصوصی، ساختمان های نيمه کاره و در حال ساخت از آنان خواست: ضمن استفاده از نگهبان، پس از اتمام ساعت کاری از رها کردن وسايل و تجهيزات ساختمانی در محل اجتناب کرده و وسايل مذکور را در جای امن و قابل اطمينان نگهداری کنند و از قرار دادن اموال و وسايل باارزش در مواقعی که از خانه باغ ها استفاده نمی‌نمايند خودداری نموده و با اقدامات پيشگيرانه از جمله استفاده از دوربين های مداربسته و حفاظ محکم درب ها، فرصت سرقت را از سارقان سلب کنند.

انتهای پیام/

مجتبی مظلومی
مجتبی مظلومی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت